Το τεχνικό επιτελείο της Ferrari ένωσε τη φωνή του μ’ όλους όσοι διαμαρτύρονται για το φόρτο εργασίας των οδηγών κατά τη διάρκεια του αγώνα. Εκτός από τον στάνταρ χειρισμό των διακοπτών που αφορά στην επικοινωνία με τα pit, στο διαφορικό και στην κατανομή της πέδησης οι οδηγοί μετά τις αλλαγές στους τεχνικούς κανονισμούς του 2011 θα πρέπει επιπλέον να ενεργοποιούν το KERS και να μεταβάλλουν την κλίση της πίσω αεροτομής.
Μιλώντας σχετικά ο τεχνικός διευθυντής της Ιταλικής ομάδας, Άλτο Κόστα τόνισε: «Έχουμε φτάσει σ’ ένα σημείο που είναι μη αποδεκτό. Γίνεται συζήτηση στο τεχνικό συμβούλιο της F1 αλλά και παράλληλα διερεύνηση του θέματος στον προσομοιωτή. Ανησυχούμε για το αν οι οδηγοί είναι σε θέση να χειριστούν όλους αυτούς τους διακόπτες πρόκειται για οριακή κατάσταση».
Πριν λίγες μέρες ο δυο φορές παγκόσμιος πρωταθλητής Φερνάντο Αλόνσο είχε εκφράσει τις ανησυχίες του για τη χρήση όλων αυτών των διακοπτών ειδικά όταν οι καιρικές συνθήκες δεν θα είναι κατάλληλες: «Η δυσκολία μ’ όλους αυτούς τους διακόπτες είναι ότι πρέπει να πάρεις αποφάσεις και να ενεργήσεις πολύ γρήγορα. Πιθανόν σε αγώνες υπό βροχή με περιορισμένη ορατότητα αυτό να χρειάζεται επανεξέταση» κατέληξε προβληματισμένος ο 29χρονος Ισπανός.
Κυριακή 30 Ιανουαρίου 2011
Η ασφαλεια των...χρυσων οδηγων πανω απο ολα!
About Sportgreece
Author Description here.. Nulla sagittis convallis. Curabitur consequat. Quisque metus enim, venenatis fermentum, mollis in, porta et, nibh. Duis vulputate elit in elit. Mauris dictum libero id justo.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Write σχόλια