FORMULA 1

Column Left

Πέμπτη 26 Μαΐου 2011

Θεμα με τα μαλακα ελαστικα απο πιλοτους

Λίγες ώρες πριν ξεκινήσει η δράση στους δρόμους του Μονακό για τον έκτο αγώνας της χρονιάς, στην καθιερωμένη συνέντευξη Τύπου της Τετάρτης στο Μόντε Κάρλο, ο προβληματισμός όλων είχε να κάνει με τη νέα σούπερ μαλακή γόμα των ελαστικών της Pirelli που θα εμφανιστεί για πρώτη φορά στο Πριγκιπάτο. Από την ιταλική εταιρεία υποστηρίζουν ότι αυτή η νέα γόμα αντέχει δέκα γύρους.
Η αβεβαιότητα για τις στρατηγικές που θα ακολουθηθούν έχει να κάνει ακριβώς με αυτό, αφού αν εξαιρέσουμε ένα διάστημα στις χειμερινές δοκιμές, το συγκεκριμένο ελαστικό δεν έχει ξαναχρησιμοποιηθεί από τους οδηγούς και τις ομάδες.
«Πραγματικά δεν έχω ιδέα. Δεν έχουμε τρέξει με αυτό το ελαστικό για πάρα πολύ καιρό και όχι με αυτή την εταιρεία. Αλλά σίγουρα θα υπάρχει μεγάλος βαθμός φθοράς. Στρατηγικά είναι πολύ δύσκολο να βρούμε τι θα κάνουμε. Το να επιλέξεις τη σωστή στρατηγική και να βρεθείς σε αγωνιστική κατάσταση. Εδώ θα είναι όλα στον αέρα, το αν θα υπάρχει φθορά ή όχι», σχολίασε ο Τζένσον Μπάτον.
Για να προσθέσει: «Όλοι προφυλάσσουν τα ελαστικά τους και κάνουν μόνο έναν γύρο στις κατατακτήριες δοκιμές. Δεν βάζεις απλά τα ελαστικά στο μονοθέσιο. Στον προηγούμενο αγώνα κάναμε τρεις γύρους σε Q2/Q3, νομίζω ότι είναι καλό σύστημα».
Από την πλευρά του ο Ρούμπενς Μπαρικέλο είπε: «Πρέπει απλά να περιμένουμε. Προφανώς θα έχουμε κάποιες ενδείξεις την Πέμπτη, αλλά το Σάββατο ίσως να υπάρχουν διαφορετικές ενδείξεις γιατί το ελαστικό θα έχει επανέλθει».
Ο Μίκαελ Σουμάχερ στάθηκε κυρίως στα της Mercedes: «Λόγω των πολλών διαφορετικών στρατηγικών που έχουμε φέτος συγκριτικά με προηγούμενα χρόνια, δεν ξέρω αν αυτή η πίστα ταιριάζει στο μονοθέσιό μας καλύτερα σε σχέση με άλλες. Όλα είναι ανοιχτά», ενώ για τις κατατακτήριες δοκιμές και το πώς έχουν… καταντήσει να γίνονται πρόσθεσε: «Νομίζω ότι είναι καλές. Είναι μόνο ένας γύρος γιατί τα ελαστικά είναι καλά μόνο για έναν γύρο. Δεν νομίζω ότι υπάρχει μεγάλη διαφορά».

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Write σχόλια