Ολοκληρώθηκε πριν από λίγο ο 6ος γύρος του παγκοσμίου πρωταθλήματος Formula 1 που ανέδειξε νικητή τον Σεμπαστιάν Φέτελ. Αυτή ήταν η 5η φετινή νίκη του Γερμανού πιλότου της Red Bull που τον έφερε ακόμα πιο ψηλά στον βαθμολογικό πίνακα, ακολουθώντας στρατηγική ενός πιτ στοπ. Η πρώτη θέση δεν ήρθε και τόσο εύκολα και κυρίως στους τελευταίους γύρους, αφού ο πρωτοπόρος της βαθμολογίας ένιωσε την καυτή ανάσα του Αλόνσο με Ferrari, που τερμάτισε δεύτερος, αφήνοντας στην τρίτη θέση τον Τζένσον Μπάτον, που έτρεξε με McLaren.
Ο αγώνας ήταν συναρπαστικός και κυρίως στους τελευταίους γύρους, όταν και έκανε την εμφάνισή του το αυτοκίνητο ασφαλείας, έπειτα από ατύχημα που σημειώθηκε και είχε ως αποτέλεσμα να τραυματιστεί ο Πετρόφ που συγκρούστηκε με τον Αλγκουερσάρι. Ο επόμενος αγώνας θα διεξαχθεί στον Καναδά στις 12 Ιουνίου.
Με αυτή του την επιτυχία, ο περσινός πρωταθλητής άνοιξε στους 58 (143 έναντι 58) βαθμούς τη διαφορά του από τον δεύτερο της βαθμολογίας, αλλά και μοναδικό που έχει καταφέρει να τον νικήσει φέτος, Λιούις Χάμιλτον. Μια διαφορά που έμεινε σταθερή, παρά την ποινή 20 δευτερολέπτων που δέχτηκε ο Βρετανός, για τη σύγκρουση που είχε 6 γύρους πριν την πτώση της καρό σημαίας με τον Παστόρ Μαλντονάντο. Ατύχημα που είχε ως αποτέλεσμα να εγκαταλείψει τον αγώνα ο οδηγός από τη Βενεζουέλα, ενώ βρίσκονταν στην έκτη θέση. Σίγουρα, αρκετά εντυπωσιακό αποτέλεσμα για τον ρούκι, εάν έμενε εντός πίστας.
Ωστόσο, αυτό δεν ήταν και το μοναδικό περιστατικό που είχε ο πιλότος της McLaren στο συγκεκριμένο Γκραν Πρι. Ο Χάμιλτον φρόντισε να μετατρέψει σε «ροντέο» την κούρσα, έχοντας στον 33ο γύρο ακόμη μια σύγκρουση, αυτήν τη φορά με τον Φελίπε Μάσα. Ο Βραζιλιάνος… πάρκαρε τη Ferrari του λίγο μετά την έξοδο του τούνελ της πίστας, με αποτέλεσμα το αυτοκίνητο ασφαλείας να κάνει για πρώτη φορά την εμφάνισή του. Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα ο Βρετανός να τιμωρηθεί με drive through penalty.
Αλλά, η συγκεκριμένη… παρέμβαση του safety car, εκτός από το ότι δεν ήταν η πρώτη, είχε και ως αποτέλεσμα να χαλάσει και τον αγώνα του ομόσταβλού του, Τζένσον Μπάτον, ο οποίος ακολούθησε στρατηγική τριών πιστών. Με αποτέλεσμα, τόσο ο νικητής του αγώνα (Φέτελ), που πραγματοποίησε μόνο μια αλλαγή ελαστικών, όσο και ο Φερνάντο Αλόνσο, ο οποίος έκανε μια περισσότερη (δύο), να βγουν μπροστά του και να μην του δίνουν το δικαίωμα να εκμεταλλευτεί τις «φρέσκες» γόμες του. Μια κατάταξη που έμελλε να είναι και η τελική.
Ωστόσο, το συμβάν που «σημάδεψε» τον αγώνα ήταν το ατύχημα του Αντριαν Σούτιλ, που έδινε μάχη για να κρατήσει πίσω του τον πολύ καλό του φίλο, Χάμιλτον, που έφερε ως αλυσιδωτή αντίδραση τους Χάιμε Αλγκερσουάρι και Βιτάλι Πετρόφ να συγκρούονται μεταξύ τους και να πέφτουν στον τοίχο της πίστας, στο περίφημο σημείο της Πισίνας. Και μπορεί ο Ισπανός να βγήκε γρήγορα από το μονοθέσιό του, ωστόσο δεν συνέβη το αντίστοιχο και με τον Ρώσο. Αφού πρώτα μας τρόμαξε, στη συνέχεια μεταφέρθηκε στο Νοσοκομείο της πίστας. Οι εξετάσεις στις οποίες υπεβλήθη αργότερα ο Ρώσος πιλότος έδειξαν ότι δεν έχει κάποιον τραυματισμό.
Η όλη αναταραχή προκάλεσε τη διακοπή του αγώνα για περίπου 40 λεπτά, με την επανεκκίνηση να αφήνει τα πράγματα ως είχαν στις θέσεις του βάθρου. Ωστόσο, εκτός από την αδυναμία του Μαλντονάντο να συνεχίσει τον αγώνα, αλλαγή υπήρξε και στην τέταρτη θέση, την οποία κέρδισε ο Μαρκ Γουέμπερ από τον Καμούι Κομπαγιάσι. Ο Ιάπωνας έχασε τον έλεγχο της Sauber του στο γνωστό «Chicane 11» την ώρα που δεόχταν πίσεση από τον πιλότο της Red Bull, το «έκοψε» παράνομα, με αποτέλεσμα να αναγκαστεί να παραχωρήσει τη θέση του στον Αυστραλό.
Οπως προαναφέρθηκε, ο Χάμιλτον είδε από την έκτη θέση την καρό σημαία, ο Σούτιλ κατάφερε να συνεχίσει τον αγώνα και να τερματίσει έβδομος, ο Νικ Χάιντφελντ, σε μια «αθόρυβη» προσπάθεια ακολούθησε στην όγδοη θέση, με τους Ρούμπενς Μπαρικέλο (9ος) και Σεμπαστιάν Μπουεμί (10ος) να συμπληρώνουν τη βαθμολογούμενη δεκάδα. Εκτός αυτής έμεινε ο Νίκο Ρόσμπεργκ (11ος), παρά την πολύ καλή εκκίνησή του, που τον έφερε προσωρινά πέμπτο, αλλά και τον πολύ… τολμηρό Πολ ντι Ρέστα, ο οποίος έδειξε τον δρόμο στον Χάμιλτον, κάνοντας μια ανάλογη κίνηση με του πιλότου της McLaren πάνω στη Virgin του Ζερόμ ντ’ Αμπρόζιο. Οσο για πέντε φορές νικητή στο Πριγκιπάτο, τον Μίκαελ Σουμάχερ, ήταν ο μόνος που δεν ενεπλάκη σε ατύχημα, καθώς η Mercedes του απλά έσβησε πριν μπει στα πιτς για αλλαγή ελαστικών.
F1 - GP MONACO 2011-ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
1. Vettel (RBR) 2:09:38.373
2. Alonso (Ferrari) +1.138
3. Button (McLaren) +2.378
4. Webber (RBR) +23.100
5. Kobayashi (Sauber) +26.900
6. Hamilton (McLaren) +27.200
7. Sutil (Force India) +1 γύρος
8. Heidfeld (Renault) +1 γύρος
9. Barrichello (Williams) +1 γύρος
10. Buemi (STR) +1 γύρος
11. Rosberg (Mercedes) +1 γύρος
12. Di Resta (Force India) +2 γύροι
13. Trulli (Lotus) +2 γύροι
14. Kovalainen (Lotus) +2 γύροι
15. D’Ambrosio (Virgin) +2 γύροι
16. Liuzzi (Hispania) +3 γύροι
17. Karthikeyan (Hispania) +3 γύροι
18. Maldonado (Williams) +5 γύροι
ΕΓΚ Petrov (Renault) +10 γύροι
ΕΓΚ Alguersuari (STR) +10 γύροι
ΕΓΚ Massa (Ferrari) +45 γύροι
ΕΓΚ Schumacher (Mercedes) +45 γύροι
ΕΓΚ Glock (Virgin) +47 γύροι
ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ
ΟΔΗΓΩΝ
1. Vettel 143
2. Hamilton 85
3. Webber 79
4. Button 76
5. Alonso 69
6. Heidfeld 29
7. Rosberg 26
8. Massa 24
9. Petrov 21
10. Kobayashi 19
ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ
1. Red Bull 222
2. McLaren 161
3. Ferrari 93
4. Renault 50
5. Mercedes 40
6. Sauber 21
7. Force India 10
8. Toro Rosso 7
9. Williams 2
Δευτέρα 30 Μαΐου 2011
Πικρη νικη Vettel στο GP του Μονακο...
About Sportgreece
Author Description here.. Nulla sagittis convallis. Curabitur consequat. Quisque metus enim, venenatis fermentum, mollis in, porta et, nibh. Duis vulputate elit in elit. Mauris dictum libero id justo.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Write σχόλια