Μετά την Ινδία και στο Αμπου Ντάμπι η FIA αποφάσισε να υιοθετήσει τη διπλή ζώνη DRS.
Στόχος είναι το σιρκουΐ στη Γιας Μαρίνα να γίνει πιο θεαματικό σε σχέση με τον περυσινό αγώνα.
Η πρώτη ζώνη DRS θα στη μεγάλη ευθεία μεταξύ των στροφών 7 και 8 και η δεύτερη στην επόμενη πιο μικρή ευθεία προς το σύνολο των στροφών 11-12-13, αντίστοιχα. Η ζώνη ενεργοποίησης του DRS στην πρώτη περίπτωση θα είναι πριν από τη φουρκέτα της στροφής 7 και στη δεύτερη περίπτωση στη μέση του σικέιν των στροφών 8 και 9.
H απόφαση αυτή πάρθηκε από μέρους της FIA για να διευκολυνθούν οι προσπεράσεις και να γίνει πιο θεαματικό το σιρκουΐ. Ο περυσινός αγώνας είχε δεχθεί μεγάλη κριτική διότι ήταν πολύ δύσκολο οι πιλότοι να προσπεράσουν. Χαρακτηριστική ήταν η περίπτωση του πρωτοπόρου μέχρι πριν το σιρκουΐ, Αλόνσο που «κόλλησε» πίσω από τον Βιτάλι Πετρόφ και τερμάτισε τελικά έβδομος, χάνοντας τον τίτλο.
«Ο αγώνας δέχθηκε αρκετή κριτική πέρυσι γιατί τα μονοθέσια δυσκολεύονταν στις προσπεράσεις. Αυτή τη χρονιά όμως, έχουμε δύο ζώνες DRS, με δύο σημεία ενεργοποίησης. Επομένως θα υπάρξει σημαντική βελτίωση σε αυτόν τον τομέα», δήλωσε ο Τσάρλι Γουάιτινγκ, αγωνιστικός διευθυντής της FIA.
Πάντως ο Φερνάντο Αλόνσο όταν ρωτήθηκε σχετικά με τον επερχόμενο αγώνα, τόνισε ότι εξακολουθεί να αισθάνεται λίγο άβολα που επιστρέφει στο σιρκουΐ όπου πέρυσι του στέρησε τον τίτλο.
Πέμπτη 10 Νοεμβρίου 2011
Και στο Αμπου Ντάμπι διπλη ζωνη DRS
About Sportgreece
Author Description here.. Nulla sagittis convallis. Curabitur consequat. Quisque metus enim, venenatis fermentum, mollis in, porta et, nibh. Duis vulputate elit in elit. Mauris dictum libero id justo.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Write σχόλια