Μετά τα παράπονα οδηγών ότι οι δύο ζώνες DRS που έχουν θεσπιστεί στο σιρκουΐ της Γιας Μαρίνα είναι μικρές και δε διευκολύνουν τις προσπεράσεις, η FIA αποφάσισε να επεκτείνει την πρώτη.
Αρχικά η πρώτη ζώνη υποτίθεται ότι ξεκινούσε 470 μέτρα μετά τη στροφή 7 της πίστας, αλλά τελικά αποφασίστηκε η απόσταση αυτή να επεκταθεί άλλα 75 μέτρα. Πέρα όμως από την εξέλιξη αυτή αρκετοί οδηγοί είναι επιφυλακτικοί για το αν θα έχει θετικό αποτέλεσμα, κυρίως διότι η προσπέραση στο συγκεκριμένο σιρκουΐ ήταν πολύ δύσκολη στο παρελθόν.
Τελευταίο και πιο ενδεικτικό περιστατικό του προηγούμενου αγώνα στη Γιας Μαρίνα ήταν ο Φερνάντο Αλόνσο, ο οποίος «κόλλησε» στην έβδομη θέση πίσω από τον Βιτάλι Πετρόφ, χάνοντας στην ουσία τον παγκόσμιο τίτλο.
Προκειμένου λοιπόν ο αγώνας να γίνει θεαματικός η FIA μέσα στην εβδομάδα θέσπισε διπλή ζώνη DRS. Οπως όμως αποκάλυψαν αρκετοί οδηγοί και αυτή η απόφαση δεν επρόκειτο να διευκολύνει τις προσπεράσεις. Αυτό φάνηκε κατά την διάρκεια των ελεύθερων δοκιμών όσο και τις κατατακτήριες.
Για να αποτραπεί τυχόν επανάληψη του τελευταίου αγώνα και πολλαπλασιαστούν έτσι ακόμη περισσότερο τα παράπονα των ομάδων, η FIA αποφάσισε να επεκτείνει την πρώτη ζώνη DRS.
Η άποψη των οδηγών όμως είναι σαφής. Οταν ο Τζένσον Μπάτον που ήταν επιφυλακτικός μετά τις κατατακτήριες σχετικά με την διευκόλυνση που προσφέρει η διπλή ζώνη, ρωτήθηκε αν θα είχε αποτέλεσμα η επέκταση της, εκείνος απάντησε: «Από την εμπειρία μου, όχι. Δοκίμασα το DRS από την είσοδο της στροφής 7 μέχρι το τέλος της 8 και πάλευα να περάσω άλλα μονοθέσια. Το να την μεγαλώσεις άλλα 75 μέτρα ή περισσότερο δεν κάνει κάποια μεγάλη διαφορά, διότι χρησιμοποιούμε μόνο τη μισή ευθεία, θα είναι επικίνδυνο.
Κυριακή 13 Νοεμβρίου 2011
Formula 1: Επεκτάθηκε η πρώτη ζώνη DRS
About Sportgreece
Author Description here.. Nulla sagittis convallis. Curabitur consequat. Quisque metus enim, venenatis fermentum, mollis in, porta et, nibh. Duis vulputate elit in elit. Mauris dictum libero id justo.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Write σχόλια