Νέους κανονισμούς θέσπισε η Παγκόσμια Ομοσπονδία Αυτοκινήτου και αφορούν στον έλεγχο στα προσπεράσματα της Formula 1, οι οποίοι περιλαμβάνουν ερμηνεία για το πώς οι οδηγοί θα μπορούν να υπερασπιστούν τις θέσεις τους.
Επρόκειτο για ένα σημαντικό θέμα συζητήσεων όλη τη χρονιά του 2011, ειδικά μετά την έγκληση που είχαν οι Michael Schumacher και Lewis Hamilton στη διάρκεια του ιταλικού γκραν πρι. Το άρθρο 20.3 των αθλητικών κανονισμών της FIA αναφέρει: «Δεν επιτρέπεται πάνω από μία αλλαγή κατεύθυνσης, προκειμένου ο οδηγός να υπερασπιστεί τη θέση του. Οι οδηγοί που κινούνται πίσω από την αγωνιστική γραμμή, έχοντας νωρίτερα υπερασπίσει τη θέση τους εκτός γραμμής, πρέπει να αφήσουν τουλάχιστον ένα αυτοκίνητο πλάτος μεταξύ του δικού τους αυτοκίνητου και της άκρης της πίστας, πλησιάζοντας στη στροφή». Ο κανόνας είναι σύμφωνος με τον τρόπο αμυντικής οδήγησης, όπως έχει ελεγχθεί τα τελευταία χρόνια, στην προσπάθεια να περιοριστεί η ασάφεια του προηγούμενου κανονισμού.
Και άλλοι κανονισμοί
Οι κανόνες του 2012 αφορούν και σε άλλες αλλαγές, όπως ανακοίνωσε η FIA, συμπεριλαμβανομένης και της αναβίωσης του κανόνα που επιτρέπει στα αυτοκίνητα που δεν έχουν καταταγεί να προσπερνούν το αυτοκίνητο ασφαλείας, καθώς επίσης και τετράωρο χρονικό όριο για την αναστολή των αγώνων. Οι ομάδες αντιμετωπίζουν επίσης νέους περιορισμούς σε ό,τι τα αυτοκίνητα μπορούν να χρησιμοποιούν κατά τη δοκιμή. Επίσης υπάρχει μια διάταξη για τις ομάδες που επιτρέπει ένα επιπλέον σετ ελαστικών, εάν αυτό κριθεί απαραίτητο. Ένας άλλος νέος κανόνας ορίζει ότι, εάν ένα τμήμα/εξάρτημα αφαιρεθεί από ένα μονοθέσιο, πρέπει να επανατοποθετηθεί, πριν το αυτοκίνητο φύγει από τα pits.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Write σχόλια