FORMULA 1

Column Left

Δευτέρα 30 Ιανουαρίου 2012

Επιθετική πολιτική στα ελαστικά απο Pirelli

Πολλές και σημαντικές καινοτομίες επεφύλαξε στα ελαστικά του 2012 η Pirelli, θέλοντας να ακολουθήσει μία πιο επιθετική προσέγγιση.
Ο αποκλειστικός προμηθευτής της Formula 1 στην ουσία άλλαξε όλα τα σλικ ελαστικά, παρουσιάζοντας μία ανανεωμένη έκδοση στα βρόχινα. Με μία πρώτη ματιά το μόνο ελαστικό που παρέμεινε ίδιο ήταν το ενδιάμεσο βρόχινο που εξακολουθεί να έχει το πράσινο χρώμα.
Pirelli: Me σημαντικές αλλαγές τα ελαστικά της F1 για το 2012

Όπως ανακοίνωσε η Ιταλική εταιρεία σε εκδήλωσή της στο Αμπου Ντάμπι, οι γόμες έχουν γίνει πιο «μαλακές» σε σχέση με πέρυσι, με στόχο να μειωθεί η απόσταση μεταξύ των κατηγοριών των ελαστικών.
Στην δομή τους τα ελαστικά έχουν γίνει πιο τετράγωνο προφίλ για την βελτιστοποίηση της πρόσφυσης και του κρατήματος ιδίως του πίσω μέρους, αντισταθμίζοντας στην ουσία τη μείωση της αεροδυναμικά παραγόμενης κάθετης άντωσης (downforce), όπως θεσπίστηκε στους νέους κανονισμούς της FIA.
Μία από τις φετινές καινοτομίες είναι τα νέα ονόματα και τα νέα χρώματα στα ελαστικά. Ειδικότερα, τα βρόχινα θα ονομάζονται πλέον Cinturato και θα διαχωρίζονται σε πλέον βρόχινο που θα φέρει τα μπλε διακριτικά και το ενδιάμεσο που θα ξεχωρίζει από τα πράσινα.
Σε ό,τι αφορά στα σλικ ελαστικά που όπως προαναφέρθηκε έχουν «μαλακώσει» υπάρχουν τέσσερις τύποι, είναι με την πολύ μαλακή γόμα που παραμένουν ως έχουν, η μαλακή, η μεσαία και η σκληρή. Η σύστασή τους και οι μικρές πλέον αποκλίσεις στη σύνθεσή τους δίνει στις ομάδες τη δυνατότητα να έχουν αρκετές επιλογές στη διάθεσή τους ανάλογα με την πίστα που θα διεξάγεται κάθε φορά ο αγώνας.
Τα σλικ ελαστικά θα διατηρήσουν την ονομασία P Zero και ανάλογα με τον τύπο τους θα φέρουν τα κόκκινα διακριτικά αν πρόκειται για την πολύ μαλακή γόμα, τα κίτρινα για την μαλακή, τα άσπρα για τη μεσαία και υα ασημένια για την σκληρή.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Write σχόλια