Συμφωνία για καθιέρωση του Halo για το 2017 επήλθε στο περιθώριο του Grand Prix του Μονακό. Στη διάρκεια συνάντησης της ομάδας εργασίας τεχνικών κανονισμών της F1 που έγινε πριν τον αγώνα, προκρίθηκε το σύστημα Halo έναντι του Aeroscreen.
Παρά το γεγονός ότι το σχέδιο της Red Bull για το Aeroscreen είχε εισπράξει θετικά σχόλια, κέρδισε το Halo διότι είχε δοκιμαστεί εκτενέστερα. Μάλιστα ο κίνδυνος απρόβλεπτων τεχνικών ζητημάτων που θα μπορούσαν να προκύψουν ήταν αυτό που έκρινε την καταρχήν απόρριψη του Aeroscreen.
Και λέμε καταρχήν, διότι το Aeroscreen θα παραμένει στο τραπέζι ως μια εναλλακτική πρόταση με την F1 να συνεχίζει το πρόγραμμα δοκιμών, έτσι ώστε να μπορεί να προταθεί εκ νέου, αν αποδειχθεί ότι υπερτερεί του Halo, για χρήση το 2018.
Το Halo εμφανίστηκε για πρώτη φορά από τη Ferrari στις πρόσφατες δοκιμές στη Βαρκελώνη αλλά στη συνέχεια εξελίχθηκε ακόμη περισσότερο ώστε να είναι λιγότερο ογκώδες. Τώρα είναι έτοιμο για ένα νέο στάδιο δοκιμών. Η τελική απόφαση θα ληφθεί στις 6 Ιουλίου, κάτι που σημαίνει πως και η Red Bull έχει αρκετό χρόνο για μια... αντιπρόταση.
Να θυμίσουμε πως οι κατασκευαστές έχουν να κάνουν και άλλες αλλαγές ενόψει του 2017 με βάση τους νέους κανονισμούς της FIA με τις σημαντικότερες να είναι αυτές που αφορούν στα νέα φαρδύτερα ελαστικά. Η προσθήκη του Halo, ακόμη και σε πολύ πιο περιορισμένη σε όγκο μορφή από αυτήν που πρωτοείδαμε, θα απαιτήσει σίγουρα μπόλικη δουλειά από τους αεροδυναμιστές που θα πρέπει να βρουν τη χρυσή τομή για να ενσωματώσουν το σύστημα στα μονοθέσια χωρίς να επηρεάσουν τις επιδόσεις τους.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Write σχόλια