Θύμα των κανονισμών και των βαρύτερων μονοθεσίων έχει πέσει ο Χάμιλτον. Ο Βρετανός υποχρεώθηκε σε δίαιτα στην αρχή της σεζόν, ώστε να μην ξεπερνά το βάρος του μονοθεσίου του μαζί με τον ίδιο τα 702 κιλά, όπως προβλέπουν οι εφετινοί κανονισμοί. Φαίνεται όμως ότι παραπήρε φόρα.
Όπως αωέφερε ο ίδιος, «ξεκίνησα τη σεζόν με το ιδανικό βάρος των 72 κιλών. Δυστυχώς ήμουν ‘’υπέρβαρος’’ για το αυτοκίνητό μας και έπρεπε να πέσω στα 69 κιλά. Τώρα είμαι όμως γύρω στα 67 κιλά. Εφτασε η ώρα, να βάλω πάλι λίγο βάρος».
Αρκετοί οδηγοί της Formula 1 υποχρεώθηκαν να κάνουν εφέτος δίαιτα, προκειμένου να μην ξεπεράσουν το όριο των 702 κιλών, καθώς τα μονοθέσια του 2016 είναι πιο βαριά από τα περυσινά. Κάποιοι είχαν σοβαρό πρόβλημα, όπως ο δεκαοκτάχρονος Μαξ Φερστάπεν που βρίσκεται σε ηλικία ανάπτυξης.
Ο νεαρός υποστηρίζει, ότι δεν τον βοηθούν και τα γονίδιά του, καθώς «όλη η οικογένειά μου έχει σχετικά φαρδύ σωματότυπο».
Ο πιλότος της Toro Rosso, Κάρλος Σάινθ, είχε αναρωτηθεί επίσης, πώς είναι δυνατόν να απαιτούνται κορυφαίες επιδόσεις από τους οδηγούς και ταυτόχρονα να τους υποχρεώνουν, να χάσουν τρία ή τέσσερα κιλά.
Στους πιλότους, που αναγκάστηκαν να κάνουν δίαιτα, περιλαμβάνονταν και οι Μάγκνουσεν και Ρικιάρντο.
Ο Αυστραλός φαίνεται πάντως, ότι το απολαμβάνει, καθώς μαγειρεύει ο ίδιος το διαιτητικό του μενού, με αποτέλεσμα να έχει χάσει ήδη τρία κιλά και να απέχει μόνον άλλα δύο από τον στόχο των 67 κιλών με ύψος 1,80 μ! Ο Ρικιάρντο ανέφερε μάλιστα, ότι «τώρα μαγειρεύω πολύ συχνότερα, γιατί μόνον έτσι μπορώ να ελέγχω, τι τρώω. Σιγά σιγά γνωρίζω, πώς γίνεται κάποιος master chef και το διασκεδάζω. Ποτέ στη ζωή μου δεν είχα τραφεί τόσο υγιεινά».
Ο Ρικιάρντο συμπλήρωσε, ότι «είναι όμορφα, όταν ανεβαίνεις στη ζυγαριά και βλέπεις, ότι έχασες βάρος. Αυτό σε ανταμείβει». Σύμφωνα με τον Αυστραλό, το αδυνάτισμα δεν θέλει κόπο, αλλά τρόπο, αφού όπως αποκάλυψε «το κάνω έξυπνα. Δεν γίνομαι κοκαλιάρης και αδύναμος, αλλά επιθυμώ να παραμείνω δυνατός και σε φόρμα».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Write σχόλια