FORMULA 1

Column Left

Κυριακή 6 Μαΐου 2012

Μεγαλη πρωτια και συνεχεια για την Lotus

Για δεύτερη συνεχόμενη ημέρα ο Ρομάν Γκροσεάν και η Lotus σημείωσαν τον ταχύτερο χρόνο και ανέβηκαν στην κορυφή της κατάταξης.
Ο χρόνος του 1:21.035 ήταν ο καλύτερος όχι μόνο για τη σημερινή, τρίτη και τελευταία ημέρα των δοκιμών αλλά και όλου του τριημέρου συνολικά.

Όπως αναμενόταν σήμερα υπήρχε αρκετή δράση στην πίστα του Μουτζέλο με τις ομάδες να δοκιμάζουν τις όποιες αναβαθμίσεις έχουν ετοιμάσει για τα μονοθέσια τους ενόψει του αγώνα στην Ισπανία το επόμενο Σαββατοκύριακο. Ενδεικτικό της εντατικής δουλειάς που έγινε είναι ότι επτά από τους 13 πιλότους που συμμετείχαν σήμερα στη διαδικασία ξεπέρασαν του 100 γύρους. Αυτός που παρέμεινε περισσότερο χρόνο μέσα στην πίστα ήταν όπως και το πρωί ο Χέικι Κοβαλάινεν με την ανανεωμένη CT01 (139 γύρους) ενώ ο Πολ ντι Ρέστα από την άλλη πλευρά συμπλήρωσε τον μικρότερο αριθμό, μόλις 34. Ο Σκωτσέζος όμως είχε στα χέρια του την VJM05 μόνο το πρωί, καθώς το απόγευμα την παρέδωσε τον Νίκο Χούλκενμπεργκ ενώ παράλληλα είχε και μια μικρή έξοδο που του στέρησε λίγο χρόνο.
Μόλις δύο δέκατα του δευτερολέπτου πίσω από τον πρωτοπόρο Γκροσεάν βρέθηκε ο Σεμπάστιαν Φέτελ, ο οποίος αρκέστηκε στην πρωινή του επίδοση. Αυτή διατήρησε και τον Φερνάντο Αλόνσο στην τρίτη θέση με τον Ισπανό να μην είναι τόσο ανταγωνιστικός το απόγευμα όσο το πρωί. Μπορεί σε αυτό να συνετέλεσε και η έξοδος του πριν το μεσημεριανό διάλειμμα που του στοίχισε ένα εμπρός ρύγχος σπασμένο και δύο ώρες στο γκαράζ της Scuderia για να επισκευαστεί το μονοθέσιο.
Ο Ντανιέλ Ρικιάρντο με την Toro Rosso βελτίωσε την πρωινή επίδοση του και μείωσε τη διαφορά του από τον τρίτο Αλόνσο σε λιγότερο από τρία δέκατα του δευτερολέπτου. Ο νεαρός πιλότος ήταν από εκείνους που ξεπέρασαν τους 100 γύρους μέσα στην πίστα, φτάνοντας πιο συγκεκριμένα τους 117.
Εναν περισσότερο είχε ο Σέρζιο Πέρεθ που διατήρησε σήμερα την πέμπτη καλύτερη επίδοση παρά το γεγονός ότι τα προβλήματα συνεχίστηκαν και το απόγευμα. Η C31 του Μεξικανού σταμάτησε κάποια στιγμή στην έξοδο του pitlane και ήταν η αιτία να βγει μία ακόμη κόκκινη σημαία στη διαδικασία των δοκιμών.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Write σχόλια