Μπορεί η Red Bull να κέρδισε τον τίτλο στους κατασκευαστές για τρίτη συνεχόμενη χρονιά, αλλά το πρωτάθλημα στους οδηγούς παραμένει ακόμη ανοιχτό. Ο τελικός νικητής θα αναδειχθεί στον τελευταίο αγώνα της χρονιάς, στην Βραζιλία.
Ο Κρίστιαν Χόρνερ, επικεφαλής της ομάδας της Red Bull.
Ο Σεμπάστιαν Φέτελ βέβαια εξακολουθεί να προηγείται στην τελική κατάταξη, αλλά στο στρατόπεδο της Αυστριακής ομάδας υπάρχει έντονη ανησυχία.
Αιτία είναι το πρόβλημα με τον εναλλάκτη (κοινώς δυναμό) στον κινητήρα της Renault που παρουσιάστηκε στο μονοθέσιο του Μαρκ Γουέμπερ κατά την διάρκεια του αγώνα στο Οστιν και απέφερε την εγκατάλειψη του Αυστραλού.
Είναι η τρίτη φορά εφέτος που η RB8 παρουσιάζει το συγκεκριμένο πρόβλημα, αποδεικνύοντας ότι ακόμη κι ένα από τα πιο αξιόπιστα μονοθέσια έχει την… αχίλλειο πτέρνα του. Πλην του Γουέμπερ που ήταν το τελευταίο θύμα, ο προβληματικός εναλλάκτης είχε απασχολήσει την Red Bull στη Βαλένθια και την Ιταλία, όταν είχε αναγκάσει τον Φέτελ να εγκαταλείψει. Στην Ισπανία δε ο Γερμανός πιλότος προηγούνταν όταν αναγκάστηκε να σταματήσει.
Στην Αυστριακή ομάδα φοβούνται μήπως αυτό το πρόβλημα παρουσιαστεί και πάλι, αυτή τη φορά στον αγώνα της Βραζιλίας, στερώντας ίσως από τον Σεμπάστιαν Φέτελ τον φετινό τίτλο.
Μετά πάντως τα περιστατικά σε Ισπανία και Ιταλία, η Red Bull αποφάσισε να χρησιμοποιήσει την παλαιότερη έκδοση στα μονοθέσια της, η οποία είχε αποδειχθεί αρκετά αξιόπιστη. Αυτή είχαν και οι δύο RB8 στο Οστιν, τη στιγμή που η Renault είχε φέρει για τον Αμερικανικό αγώνα μία νεότερη έκδοση, την οποία προτίμησαν όλες οι υπόλοιπες ομάδες. Στη Βραζιλία ωστόσο η φετινή παγκόσμια πρωταθλήτρια θα εμπιστευθεί αυτή τη νέα πρόταση της Renault, ελπίζοντας ότι δεν θα παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Write σχόλια