FORMULA 1

Column Left

Σάββατο 17 Νοεμβρίου 2012

Ο Vettel δεν χαριζει τις νικες του με τιποτα...

Καθολική ήταν η επικράτηση του Σεμπάστιαν Φέτελ τη σημερινή ημέρα στην πίστα του Οστιν. Ο πρώην παγκόσμιος πρωταθλητής σημείωσε εύκολα τον ταχύτερο χρόνο και στη δεύτερη περίοδο των ελεύθερων δοκιμών, κατεβάζοντας ακόμη περισσότερο τα χρονόμετρα, στο 1:37.718. Παρά την ευκολία με την οποία πέτυχε την επίδοση αυτή, αναγκάστηκε να μείνει για το μεγαλύτερο μέρος της δεύτερης περιόδου στα πιτς, συμπληρώνοντας μόλις δεκαεπτά γύρους στην πίστα. Αιτία ήταν μία διαρροή στο σύστημα ψύξης της RB8, ένα πρόβλημα που παρουσιάστηκε και στο μονοθέσιο του Μαρκ Γουέμπερ στις πρώτες ελεύθερες δοκιμές. Μέχρι να βρεθεί λύση, ο Φέτελ αναγκάστηκε να βλέπει τις προσπάθειες των συναδέλφων του από τα πιτς.
Μετά την πρώτη ώρα, και αφού η βλάβη επιδιορθώθηκε μπήκε στην πίστα και με φρέσκα ελαστικά (μεσαία γόμα όπως όλοι), δεν άφησε καμία αμφιβολία σε κανέναν για τον καταιγιστικό του ρυθμό αφού μόλις στον δεύτερο του γύρο σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο. Κατά την απουσία του, τη... σημαία της Red Bull κρατούσε ψηλά ο Μαρκ Γουέμπερ που είχε την πρωτοπορία στο μεγαλύτερο μέρος της διαδικασίας. Ο Αυστραλός είχε σημειώσει χρόνο 1:39.485 με τη σκληρή γόμα, αλλά βελτίωσε ακόμη περισσότερο την επίδοσή του, όταν επέλεξε τη μεσαία, τερματίζοντας τελικά 0,757 δευτ. πίσω από τον teammate του. Στη Ferrari υπάρχει αισιοδοξία για τον αγώνα μιας και ο Αλόνσο έμεινε μόλις 0,008 δευτ. πίσω από τον Γουέμπερ με χρόνους καλύτερους των δύο Red Bull ιδίως στο πρώτο και πιο δύσκολο κομμάτι της πίστας. Στις δύο επόμενες θέσεις ακολούθησαν οι McLaren των Λιούις Χάμιλτον και Τζένσον Μπάτον με τον πρώτο να αποφεύγει ένα τετ-α-κε στην στροφή 13 και τον δεύτερο να μένει μόλις 0,038 δευτ. πίσω από τον teammate του. Οπως και στην πρώτη περίοδο έτσι και στη δεύτερη ο Φελίπε Μάσα κατέληξε έκτος, έχοντας πίσω του τον Νίκο Ρόζμπεργκ με τη Mercedes. Θεαματική ήταν η βελτίωση του Μπρούνο Σένα σε σχέση με τις πρώτες ελεύθερες δοκιμές αν αναλογιστεί κανείς ότι από 22ος τερμάτισε μόλις όγδοος. Αν και είχε πρόβλημα με τις εξατμίσεις της Sauber, ο Καμούι Κομπαγιάσι ανέβασε την C31 της ελβετικής ομάδας στην ένατη θέση με τον Μίκαελ Σουμάχερ να ολοκληρώνει την πρώτη δεκάδα με την έτερη Mercedes. Λίγο καλύτερα τα πράγματα για την Lotus στη δεύτερη περίοδο, η οποία όμως εξακολουθεί να μένει εκτός των δέκα πρώτων θέσεων.

Ο Κίμι Ραϊκόνεν έμεινε ενδέκατος ενώ ο Ρομάν Γκροσεάν 13ος με τον Γάλλο να έχει ένα άσχημο τετ-α-κε στην στροφή ένα της πίστας, μιμούμενος τον Βιτάλι Πετρόφ με την Caterham λίγο νωρίτερα. Παράλληλα, ο Ρώσος εκνευρίστηκε με τον Γουέμπερ όταν ο Αυστραλός στην προσπάθειά του να τον περάσει, «βούτηξε» από την εσωτερική στην στροφή 11, προκαλώντας την οργή του πιλότου της Caterham. Ο teammate του Χέικι Κοβαλάινεν είχε μία επαφή με την Toro Rosso του Ζαν-Ερίκ Βερνιέ στη στροφή 19 με αποτέλεσμα να κάνει έναν γύρο με κλαταρισμένο ελαστικό ενώ η εμπρός πτέρυγα της STR7 του Γάλλου να υποστεί ζημιά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Write σχόλια