Όπως ίσως γνωρίζετε από την αρχή του πρωταθλήματος έχει ανοίξει μια συζήτηση για τον τρόπο λειτουργίας των νέων ελαστικών της Pirelli. Η Ιταλική εταιρεία κατασκευής ελαστικών ακολουθώντας τις προτροπές της διοργανώτριας αρχής προχώρησε φέτος στην δημιουργία πιο μαλακών γομών. Στόχος η βελτίωση της ποιότητας του θεάματος και οι απρόβλεπτοι αγώνες.
Από την Αυστραλία ακόμη ειδικά στη Red Bull πιέζουν για αναθεώρηση των γομών καθότι βλέπουν πως η αεροδυναμική απόδοση του μονοθεσίου τους είναι υπερβολική γι’ αυτά τα εύθραυστα ελαστικά.
Η Pirelli αντιδρώντας στις πιέσεις άλλαξε την αρχική της επιλογή για το Μπαχρέιν το βράδυ μετά το GP της Μαλαισίας και αντί για τη μαλακή γόμα πρόσφερε τη μέση στο Σακχίρ με την σκληρή να παραμένει ως επιλογή. Τα μέχρι στιγμή δεδομένα από τις 3 περιόδους ελεύθερων δοκιμών δείχνουν πως αύριο στον αγώνα είναι πιθανόν να μεγιστοποιηθεί η χρήση της μέσης γόμας.
Για την ερχόμενη Τρίτη έχει προγραμματιστεί στα κεντρικά της Ιταλικής εταιρείας στο Μιλάνο μια σύσκεψη όπου θα εξεταστούν τα δεδομένα και πιθανόν θα ληφθούν κάποιες αποφάσεις για τη συνέχεια.
Μιλώντας σχετικά ο αγωνιστικός διευθυντής της εταιρείας Πωλ Χέμπερι τόνισε: «Δεν πρόκειται να αλλάξουμε κάτι επ’ ωφελεία μιας ομάδας. Εξετάζουμε το ενδεχόμενο να μειώσουμε λίγο σε θερμοκρασία το παράθυρο λειτουργίας στη σκληρή και τη μαλακή γόμα. Αλλά όχι τη σκληρότητα των γομών».
Θυμίζουμε πως το παράθυρο λειτουργίας της σκληρής και της μαλακής γόμας (high working range) ξεπερνά τους 105 βαθμούς Κελσίου ενώ αυτό της μέσης και της πολύ μαλακής γόμας είναι στους 95 βαθμούς Κελσίου (low working range).
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Write σχόλια