FORMULA 1

Column Left

Παρασκευή 11 Δεκεμβρίου 2015

Formula 1: Τάσεις αποχώρησης είχε φέτος ο Μπάτον

Την περίπτωση να αποχωρήσει από τη Formula 1 εξέτασε ο Τζένσον Μπάτον μετά την απογοητευτική φετινή χρονιά της McLaren, ωστόσο οι συζητήσεις που είχε κυρίως με τον επικεφαλής της αγγλικής ομάδας, Ρον Ντένις, του άλλαξαν τη γνώμη.
«Την περυσινή χρονιά δεν ήμουν σίγουρος αν θα έτρεχα κι αυτό δεν ήταν επιλογή μου» δήλωσε στον τηλεοπτικό σταθμό Sky Sports ο έμπειρος Βρετανός πιλότος.
«Αυτή τη χρονιά ήταν εντελώς δική μου επιλογή και υπήρξε μια στιγμή, όπου σκέφτηκα: "Δεν είμαι σίγουρος ότι θέλω να το κάνω αυτό πια και να βρίσκομαι εκεί που είμαστε". Προφανώς, εάν την επόμενη χρονιά βρισκόμαστε εκεί που είμαστε αυτή τη στιγμή, αυτή η κατάσταση δεν θα είναι τόσο απολαυστική» πρόσθεσε.
Το 2015 ήταν «καταστροφικό» για τη McLaren, που μετά τη Ferrari είναι η ομάδα με τις περισσότερες νίκες στο πρωτάθλημα της Formula 1, καθώς ολοκλήρωσε τη σεζόν στη 9η θέση μεταξύ 10 ομάδων, ενώ για τελευταία φορά είχε πανηγυρίσει νίκη το 2012, στη Βραζιλία!Η συνεργασία της με τη Honda, που την προμηθεύει με κινητήρες, επλήγη από προβλήματα αξιοπιστίας αλλά και έλλειψη απόδοσης, με αποτέλεσμα οι δύο σπουδαίοι πιλότοι της, ο Μπάτον και ο Φερνάντο Αλόνσο, να παλεύουν απλά για να αποφύγουν τις τελευταίες θέσεις σε κάθε Grand Prix.
«Πέρασα πολύ χρόνο με τους μηχανικούς και τους αεροδυναμιστές και μίλησα περισσότερο με τον Ρον στους δύο μήνες που προσπαθούσα να αποφασίσω τι θα κάνω την επόμενη χρονιάς απ΄ όσο μίλησα σε όλη τη διάρκεια της θητείας μου στη McLaren» τόνισε ο Μπάτον.
«Αυτό με ενθουσίασε και μου έδωσε ώθηση για την επόμενη χρονιά, γνωρίζοντας ότι υπάρχουν μεγάλες βελτιώσεις στον ορίζοντα και τις χρειαζόμαστε» συμπλήρωσε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Write σχόλια