Μετά τα τελευταία χρόνια... παρακμής και τις ριζικές αλλαγές, στη Ferrari έχουν θέσει έναν και μοναδικό στόχο, την επιστροφή στην κορυφή της Formula1. Η Scuderia επανήλθε πέρυσι με τις τρεις νίκες και κλήθηκε να... χτίσει πάνω στην περασμένη σεζόν για να πετύχει τον προαναφερθέντα στόχο της.
Το 2016 θα επιχειρήσει να το κάνει αυτό με την SF16-H, μονοθέσιο που παρουσίασε την Παρασκευή (19/2) μέσω της επίσημης ιστοσελίδας της. Αυτό είναι «ντυμένο» στα χρώματα της Scuderia (κόκκινο και λευκό), ενώ το H αναφέρεται στα υβριδικά χαρακτηριστικά (Hybrid στα αγγλικά).Βέβαια, η μπροστινή αεροτομή είναι πιο μικρή και το πίσω μέρος πιο κωνικό, καθώς στο Μαρανέλο επιχείρησαν να κάνουν πιο συμπαγής τη μονάδα ισχύος. Από εκεί και πέρα, στο περιθώριο της παρουσίασης μίλησαν οι Σεμπάστιαν Φέτελ, Μαουρίτσιο Αριβαμπέντε και Τζέιμς Άλισον, οι οποίοι δεν έκρυψαν τις προσδοκίες που έχουν για το «αλογάκι» ενόψει της φετινής αγωνιστικής περιόδου.
«Οι στόχοι μας έχουν μεγαλώσει. Όλοι θέλουμε να μας βοηθήσει αυτό το μονοθέσιο να τους πετύχουμε», είπε ο τετράκις παγκόσμιος πρωταθλητής. «Δε θέτω εγώ τον στόχο, αλλά το αφεντικό μου (Μαρκιόνε). Πέρυσι ήταν οι τρεις νίκες και τις πετύχαμε. Φέτος πρέπει να πιέσουμε λίγο παραπάνω, οπότε στόχος θα είναι το πρωτάθλημα.
Τουλάχιστον, θα θέλαμε να παλέψουμε μέχρι το τέλος. Δε θα είναι εύκολο, οι αντίπαλοί μας δε θα επαναπαυθούν, όιμως εμείς έχουμε δεσμευτεί όλοι ότι θα δώσουμε τον καλύτερό μας εαυτό. Δεν πάμε στους αγώνες με μεγάλα λόγια, αλλά με μεγάλη δέσμευση. Η ταπεινότητά μας είναι οι οδηγοί μας, το πάθος μας και η δέσμευσή μας», ανέφερε, με τη σειρά του, ο επικεφαλής της Ferrari.
«Το 2013 δεν ήμασταν στο κατάλληλο επίπεδο, δεν είχαμε αρκετή ισχύ και κάθετη δύναμη. Έχουμε δουλέψει πολύ σκληρά σε όλους τους τομείς. Πέρυσι κάναμε ένα βήμα μπροστά και ελπίζουμε ότι αυτό το μονοθέσιο θα μας πάει μπροστά ακόμα ένα και θα μας κάνει πραγματικά ανταγωνιστικούς.Δεν εξαρτάται από ένα κομμάτι, έχουμε βελτιωθεί. Όλες μας οι ελπίδες είναι σε αυτό το μονοθέσιο», ήταν τα λόγια του τεχνικού επικεφαλής της Scuderia. Έτσι, απομένει να δούμε αν η SF16-H θα μπορέσει να φέρει και πάλι τη Ferrari στον θρόνο της κορωνίδας του μηχανοκίνητου αθλητισμού.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Write σχόλια