Η νέα εκκίνηση υπό το αυτοκίνητο ασφαλείας σε βροχερές συνθήκες στο Σίλβερστοουν έφερε μεγάλες αντιδράσεις του... τύπου ότι κάποτε τους άφηναν να τρέξουν, αν και στην πίστα υπήρχε και πάλι τόσο πολύ νερό.
Βέβαια, η εκκίνηση υπό το αυτοκίνητο ασφαλείας σε τέτοια περίπτωση μόνο θέαμα δεν προσφέρει, γι' αυτό και οι ομάδες της Formula1 θα συζητήσουν μέσα στην εβδομάδα το ενδεχόμενο να έχουμε στατικές εκκινήσεις στο μέλλον, κάτι που αποτελεί ιδέα του Τότο Βολφ.
«Αν μπορούσα να ορίσω τους κανονισμούς, θα τους άφηνω να ακολουθήσουν το αυτοκίνητο ασφαλείας για έναν ή δύο γύρους για να να δουν τι συμβαίνει εκεί έξω. Μετά το αυτοκίνητο ασφαλείας θα μπαίνει μέσα (στα πιτς) και θα έχουμε μία στατική εκκίνηση, που είναι από τα πιο συναρπαστικά πράγματα», ανέφερε ο ισχυρός άνδρας της Mercedes, που είναι και μέλος του Strategy Group.
Με άλλα λόγια, όταν το αυτοκίνητο ασφαλείας θα μπαίνει στα πιτς, τα μονοθέσια θα σταματούν στο γκριντ, αναλόγως με τη θέση που έχουν στις κατατακτήριες δοκιμές ή με ποινές, για να δοθεί μία κανονική εκκίνηση, κάτι που θεωρείται ότι θα είναι πιο θεαματικό.
«Θα μπορούσε να είναι αρκετά καλό. Στο Σίλβερστουν το 2008 ξεκινήσαμε με βροχή. Νομίζω ήμασταν με τα ενδιάμεσα, αλλά και πάλι υπήρχε πολύ νερό. Μία βροχερή εκκίνηση είναι συναρπαστική, όπως και μία στεγνή, αν όχι περισσότερο», ήταν τα λόγια του τρις παγκόσμιου πρωταθλητή.
«Σωστά εκκινήθηκε το Σίλβερστοουν υπό το αυτοκίνητο ασφαλείας επειδή όλοι θα καταλήγαμε στο χώμα. Νομίζω ότι το θέμα στο Σίλβερστοουν ήταν που έμεινε τόσο πολύ έξω το αυτοκίνητο ασφαλείας, όμως το αποχετευτικό σύστημα ήταν πολύ κακό στην πρώτη στροφή, έμοιαζε με λίμνη. Έφτανες εκεί και δεν ήξερες πού θα πήγαινες», είπε, από τη μεριά του, ο Τζένσον Μπάτον.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Write σχόλια