Οι εγκαταστάσεις της Jordan στο Silverstone έχουν δει πολλά παράξενα, αλλά αυτή ήταν μια πραγματικά πολύ σημαντική μέρα.
Ο επισκέπτης αυτής τη φορά ήταν ξεχωριστός. Ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής Ράλι 1995, ο Σκοτζέζος Colin McRae. Κοινός παρονομαστής της Jordan F1 και της εμπλοκής της Subaru στο WRC μέσω της Prodrive ήταν η καπνοβιομηχανία British American Tobacco, με τις μάρκες Benson & Hedges και 555, αντίστοιχα. Η ΒΑΤ έκανε ένα πολύ ξεχωριστό δώρο στον Colin για τα 28α γενέθλιά του. Την δοκιμή του μονοθεσίου F1 της Jordan.
Βλέπουμε ότι η διαδικασία ξεκινά με την κατασκευή καθίσματος στα μέτρα του, με τους μηχανικούς να προσαρμόζουν στην "μπανιέρα" του μονοθεσίου μία ειδική σακούλα μέσα στην οποία ρίχνουν πολυουρεθάνη σε παχύρευστη μορφή, για να φτιάξουν την μήτρα που θα έχει την μορφή του σώματός του και από αυτήν στην συνέχεια θα κατασκευάσουν το κάθισμα.
Ο τότε οδηγός της Jordan F1, ο Martin Brundle, στο πλαίσιο της ανταλλαγής θα οδηγούσε το αγωνιστικόSubaru του McRae. Ήταν μια πρόκληση και για τους δύο. Για τον μεν Brundle να μάθει να γλιστρά το Subaru, για τον δε McRae να μάθει να οδηγεί το μονοθέσιο στο όριο της προσφυσης, χωρίς γλιστρήματα. Πάντως ο Colin, αντίθετα με άλλους σπουδαίους οδηγούς στα ράλι, Σκανδιναβούς κυρίως, ήταν ολοκληρωμένος και εξαιρετικά ταχύς παντού, με ό,τι κι αν οδηγούσε. ´Οχι μόνο στο χώμα αλλά και στην άσφαλτο.
Στη συνέχεια ο Brundle πηγαίνει μια βόλτα τον McRae στο Silverstone για να τους δείξει τις γραμμές, τα φρένα και τις σωστές σχέσεις. Το αυτοκίνητό τους είναι ένα Peugeot 406, αφού η γαλλική εταιρεία ήταν ο προμηθευτής κινητήρων της Jordan. Βαμμένο μάλιστα χρυσαφί, στα χρώματα της Benson & Hedges που κοσμούσαν και το μονοθέσιο. Το αστείο είναι όταν αργότερα ο McRae δείχνει τις δικές του γραμμές στον Brundle με το αγωνιστικό Impreza. Είναι κάπως πιο... ευφάνταστες, θα λέγαμε. Και δυστυχώς δεν υπάρχει in car video από αυτό το στιγμιότυπο για να δούμε την όψη του Brundle, δεμένου στο δεξί μπάκετ.
Παρότι φημίζονταν για την οδήγηση πέρα από τα όρια, πράγμα που συχνά οδηγούσε σε εντυπωσιακά ατυχήματα, ο McRae ολοκλήρωσε την δοκιμή χωρίς έξοδο και έφερε πίσω το μονοθέσιο σε ένα κομμάτι. Έδειχνε πραγματικά χαρούμενος μετά την δοκιμή. Εντυπωσίασε μάλιστα τους μηχανικούς της ομάδας και το αφεντικό Eddie Jordan δήλωσε: "O Colin ήταν γρήγορος από ένστικτο, από την πρώτη στιγμή. Είμαι βέβαιος ότι αν είχε διαλέξει άλλη καριέρα, αν αντί για τα ράλι είχε επιλέξει άλλη καριέρα, θα ήταν επίσης παγκόσμιος πρωταθλητής και στην F1".
Ο Brundle πήρε την εκδίκησή του αργότερα, όταν οδήγησε το Impreza σε χωμάτινη ειδική, με συνοδηγό τον... McRae. Πρέπει να ήταν από τις ελάχιστες στιγμές στην ζωή του Colin που είχε κάτσει στα δεξιά, και ήταν πραγματικά νευρικός.
Ανοίξτε την ένταση για να χορτάσετε από τους ήχους των αγωνιστικών μηχανών και απολαύστε ένα πραγματικά σπάνιο video.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Write σχόλια