Η Βridgestone ανακοίνωσε τις εξελίξεις για τους επόμενους τέσσερις αγώνες του πρωταθλήματος (Βουδαπέστη, Βαλένθια, Σπα και Μόντσα) καθώς αναπροσαρμόζει την τακτική της σε ό,τι αφορά στην επιλογή των γομών που θα είναι διαθέσιμες σε κάθε GP.
Στο φετινό πρωτάθλημα ο μοναδικός κατασκευαστής ελαστικών στη Φόρμουλα 1 διέθετε στις ομάδες ελαστικά τύπου σλικ με τέσσερις διαφορετικές γόμες: σκληρή, μεσαία, μαλακή και πολύ μαλακή. Από αυτές σε κάθε αγώνα παρείχε μόνο δύο γόμες, λαμβάνοντας υπόψη τις καιρικές συνθήκες και τα χαρακτηριστικά της κάθε πίστας.
Η πολιτική της Bridgestone ήταν να υπάρχει διαφορά στο επίπεδο σκληρότητας των γομών και να μην είναι συνεχόμενες ώστε να γίνει πιο απρόβλεπτη η κούρσα. Αυτό το σύστημα είχε ζητηθεί από τις ομάδες σε μία προσπάθεια να αποκτήσουν ακόμη περισσότερο ενδιαφέρον οι αγώνες και να αποφευχθούν οι μονότονες στρατηγικές που ακολουθούσαν οι ομάδες. Αν και είχε επίδραση σε μερικά GP, τελικά το μέτρο αυτό φαίνεται ότι δεν είχε άμεση επίπτωση στην έκβαση του κάθε αγώνα.
Μετά από ανάλυση όλων των στοιχείων που συγκέντρωσε στα οκτώ GP που έχουν διεξαχθεί μέχρι στιγμής, η Bridgestone αποφάσισε για λίγο καιρό να εγκαταλείψει τη συγκεκριμένη τακτική και να επανέλθει στα πεπραγμένα του παρελθόντος. Να εφοδιάζει δηλαδή, τις ομάδες με ελαστικά που οι γόμες τους θα είναι συνεχόμενες σε επίπεδα σκληρότητας.
Συνοψίζοντας, οι στενές πίστες στη Βουδαπέστη και στη Βαλένθια απαιτούν, σύμφωνα με τη Bridgestone, ελαστικά με την πολύ μαλακή και μαλακή γόμα ενώ στο Σπα και στη Μόντσα προτιμότερα θα είναι τα ελαστικά με τη μαλακή και μεσαία γόμα. Η επιλογή αυτή στις δύο τελευταίες πίστες κρίνεται αναγκαία λόγω των χαμηλών θερμοκρασιών στο Βέλγιο και των μοναδικών χαρακτηριστικών της Ιταλικής πίστας.
Πέμπτη 2 Ιουλίου 2009
F1: Νεες τασεις στα ελαστικα των GP
ειδήσεις,
μονοθέσιο,
πίστες,
σπόρ,
Bridestone,
championship,
f1,
formula1,
Grandprix,
kartgr,
news,
team
About Sportgreece
Author Description here.. Nulla sagittis convallis. Curabitur consequat. Quisque metus enim, venenatis fermentum, mollis in, porta et, nibh. Duis vulputate elit in elit. Mauris dictum libero id justo.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Write σχόλια