Ξημέρωσε με καθαρό ουρανό στην πίστα της Σουζούκα και οι κατατακτήριες δοκιμές ξεκίνησαν στις 10 το πρωί ώρα τοπική, πέντε ώρες πριν τον μεγάλο αγώνα.
Οι Φέτελ και Γουέμπερ δεν αντιμετώπισαν ιδιαίτερη δυσκολία στο να μετατρέψουν την υπεροχή της RB6 σε ένα ακόμη 1-2 στην πρώτη σειρά εκκίνησης. Μετά από 2 συνεχόμενες pole position για τη Ferrari και τον Αλόνσο ο Φέτελ σημείωσε την 8η φετινή του.
Θυμίζουμε ότι ο Γερμανός από τις προηγούμενες 7 φορές που εκκίνησε από την pole έχει κερδίσει μόνο τη μία, στη Βαλένθια, εκεί ήταν και η τελευταία φετινή του νίκη μέχρι σήμερα.
Στο Q1 αποκλείστηκαν οι έξι πιλότοι των νέων ομάδων και ο Σεμπαστιάν Μποεμί με την Toro Rosso. Το Q2 έκρυβε αρκετό δράμα με τον τοπικό ήρωα Καμούι Κομπαγιάσι να κάνει λάθος στο τελευταίο σικέιν και να χάνει την ευκαιρία να μπει στην δεκάδα.
Ο teammate του Νικ Χάιντφελτ βρέθηκε για δευτερόλεπτα στη 10αδα ενώ το χρονόμετρο είχε μηδενιστεί όμως την ύστατη στιγμή ο Σουμάχερ του πήρε τη θέση με διαφορά κάτι περισσότερο από ένα δέκατο.
Με το ξεκίνημα του Q3 ο Φέτελ σημείωσε έναν εκπληκτικό γύρο που ήταν αρκετός για να του δώσει την pole position παρά την προσπάθεια του Γουέμπερ που ήταν 63 χιλιοστά πιο αργός.
Πίσω τους ο Χάμιλτον κατετάγη 3ος αλλά θα εκκινήσει 8ος καθότι απαιτήθηκε αλλαγή κιβωτίου. Το πρόβλημα είχε προκληθεί στο διαφορικό από την σύγκρουση με το Γουέμπερ στη Σιγκαπούρη. Η Williams υπέβαλε ένσταση ότι ο Χάμιλτον εμπόδισε το Χούλκενμπεργκ στην τελευταία του προσπάθεια. Αν δικαιωθεί δεν είναι απίθανο να χάσει κι άλλες θέσεις στο grid ο Χάμιλτον.
Εντυπωσιακή η προσπάθεια του Κουμπίτσα που θα εκκινήσει τελικά 3ος, ο Πολωνός έφερε την Renault μπροστά από τη Ferrari του Αλόνσο και την McLaren του Μπάτον.
Ο τελευταίος επέλεξε να κάνει μόνο ένα γύρο με τη σκληρή γόμα με την οποία θα εκκινήσει τον αγώνα. Μένει να δούμε αν θα του βγει αυτή η επιλογή. Ο Alpha θα μεταδώσει εκτεταμένα στιγμιότυπα των κατατακτήριων δοκιμών στις 08:00 το πρωί μια ώρα πριν την εκκίνηση του αγώνα.
Συνολικά οι χρόνοι και η σειρά κατάταξης διαμορφώθηκαν ως εξής:
Θέση Οδηγός Ομάδα Q1 Q2 Q3
2. Mark Webber Red Bull 1m32.476s 1m31.241s 1m30.853s
3. Lewis Hamilton McLaren 1m32.809s 1m31.523s 1m31.169s
4. Robert Kubica Renault 1m32.808s 1m32.042s 1m31.231s
5. Fernando Alonso Ferrari 1m32.555s 1m31.819s 1m31.352s
6. Jenson Button McLaren 1m32.636s 1m31.763s 1m31.378s
7. Nico Rosberg Mercedes 1m32.238s 1m31.886s 1m31.494s
8. Rubens Barrichello Williams 1m32.361s 1m31.874s 1m31.535s
9. Nico Hulkenberg Williams 1m32.211s 1m31.926s 1m31.559s
10. Michael Schumacher Mercedes 1m32.513s 1m32.073s 1m31.846s
11. Nick Heidfeld Sauber 1m33.011s 1m32.187s
12. Felipe Massa Ferrari 1m32.721s 1m32.321s
13. Vitaly Petrov Renault 1m32.849s 1m32.422s
14. Kamui Kobayashi Sauber 1m32.783s 1m32.427s
15. Adrian Sutil Force India 1m33.186s 1m32.659s
16. Jaime Alguersuari Toro Rosso 1m33.471s 1m33.071s
17. Vitantonio Liuzzi Force India 1m33.216s 1m33.154s
18. Sebastien Buemi Toro Rosso 1m33.568s
19. Jarno Trulli Lotus 1m35.346s
20. Heikki Kovalainen Lotus 1m35.464s
21. Lucas di Grassi Virgin 1m36.265s
22. Timo Glock Virgin 1m36.332s
23. Bruno Senna Hispania 1m37.270s
24. Sakon Yamamoto Hispania 1m37.365s
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Write σχόλια