Οι Μπάτον και Χάμιλτον ξεκίνησαν με το δεξί τη χρονιά ανατρέποντας την εικόνα που είχε σχηματιστεί για τη McLaren μετά τις δοκιμές εξέλιξης επί Ισπανικού εδάφους.
Στο Άλμπερτ Παρκ της Μελβούρνης οι ΜΡ4/26 ήταν τα ταχύτερα μονοθέσια και τα μόνο που κατέβηκαν το 1:26 στη δεύτερη περίοδο ελεύθερων δοκιμών.
Στην πρώτη περίοδο ταχύτερος ήταν ο τοπικός ήρωας Μαρκ Γουέμπερ με την RB7 ακολουθούμενος από τον παγκόσμιο πρωταθλητή Σεμπάστιαν Φέτελ.
Οι Ταύροι είχαν σημαντική διαφορά από τη Ferrari του Αλόνσο αλλά δύσκολα μπορεί κανείς να εξάγει ακόμη ασφαλή συμπεράσματα.
Στα ευτράπελα της ημέρας η έξοδος του Καρούν Τσάνκοκ με τη Lotus (σ.σ: ύστερα από πολύ παρασκήνιο, πιέσεις και αρκετά χρήματα ο Ινδός πήρε τη θέση του δοκιμαστή της ομάδας). Ο «απίθανος» Ινδός διέλυσε το μονοθέσιο στον τοίχο στο γύρο εξόδου του από τα πιτ με κρύα ακόμη ελαστικά.
Στη 2η περίοδο τα πράγματα σοβάρεψαν καθότι η τελευταία μισή της ώρα ήταν αφιερωμένη στον έλεγχο των συστημάτων λειτουργίας της πίσω κινητής αεροτομής υπό συνθήκες αγώνα. Οι περισσότεροι οδηγοί λίγο πριν συμπληρωθεί η ώρα δοκίμασαν την μαλακή γόμα της Pirelli (σ.σ: η Ιταλική εταιρεία έχει στη διάθεση όλων των ομάδων την σκληρή και τη μαλακή γόμα για το συγκεκριμένο αγώνα) και οι χρόνοι κατέβηκαν εντυπωσιακά. Για την διευκόλυνσή σας θυμίζουμε ότι η μαλακή γόμα έχει λογότυπο σε κίτρινο χρώμα ενώ η σκληρή γόμα έχει λογότυπο σε ασημί χρώμα.
Οι χρόνοι κατέβηκαν αισθητά και οι McLaren με το νέο πακέτο (σ.σ: απλή εξάτμιση, νέο πάτωμα) εντυπωσίασαν. Ο περσινός νικητής του αγώνα, Τζένσον Μπάτον σημείωσε τον καλύτερο χρόνο ακολουθούμενος από τον teammate του Λιούις Χάμιλτον.
Οι δυο Red Bull απέφυγαν κατόπιν εντολών να χρησιμοποιήσουν την πίσω κινητή αεροτομή και το επιχείρησαν μόνο στους τελευταίους γρήγορους γύρους όπου τελικά περιορίστηκαν στην 4η και 5η θέση: «Καταφέραμε να συμπληρώσουμε αρκετούς γύρους σήμερα αλλά ο καιρός δεν ήταν σύμμαχός μας καθότι μια ψιχάλιζε, μια σταμάταγε» δήλωσε μετέπειτα ο Φέτελ. Από την πλευρά του ο Γουέμπερ συμπλήρωσε: «Υπάρχουν εκεί έξω κάποιοι γρήγοροι τύποι. Οι McLaren δείχνουν γρήγορες ενώ με τη Ferrari δεν μπορείς ποτέ να είσαι σίγουρος πόσο καύσιμο κουβαλάει».
Πίσω από τις Red Bull βρέθηκε ο Μ.Σουμάχερ που για αρκετά μεγάλο χρονικό διάστημα βρίσκονταν στην κορυφή των χρόνων: «Οι μεικτές συνθήκες ήταν μια επιπλέον πρόκληση αλλά μάθαμε αρκετά σήμερα. Ειδικά για τα ελαστικά που έχουν δεχτεί αρκετά μεγάλη κριτική σήμερα δούλεψαν πολύ καλά. Ευχαριστήθηκα οδήγηση σήμερα με τα Pirelli» κατέληξε ο τετράκις νικητής (2000, 2001,2002,2004) στη συγκεκριμένη διαδρομή.
Οι κατατακτήριες δοκιμές διεξάγονται αύριο στις 08:00 το πρωί, τα κυριότερα στιγμιότυπά τους θα μεταδοθούν από τον Alpha στις 07:30 το πρωί της Κυριακής, πριν την απευθείας μετάδοση του αγώνα (08:15).
Σάββατο 26 Μαρτίου 2011
GP Αυστραλιας με ταχυτητα Button στις δοκιμες
About Sportgreece
Author Description here.. Nulla sagittis convallis. Curabitur consequat. Quisque metus enim, venenatis fermentum, mollis in, porta et, nibh. Duis vulputate elit in elit. Mauris dictum libero id justo.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Write σχόλια