Οι περισσότερες ομάδες αναλώθηκαν σε συνεχείς δοκιμές με τους πιλότους να πραγματοποιούν από το μεσημέρι και μετά αρκετούς γύρους μέσα στην πίστα.
Χαρακτηριστικό στοιχείο είναι ότι πέντε πιλότοι, δηλαδή οι μισοί, πέρασαν τους 100 γύρους έκαστος με τον Λιούις Χάμιλτον να είναι ο πιο δραστήριος της ημέρας, συμπληρώνοντας 120 γύρους. Ο Βρετανός με τη νέα MP4-27 δεν ήταν όμως ταχύτερος από το πρωϊ με αποτέλεσμα να διατηρήσει την έκτη θέση.
Ουσιαστικά η γενική κατάταξη δεν άλλαξε σε κάτι σε σχέση με την μεσημεριανή ανάπαυλα. Ο Νίκο Χούλκνεμπεργκ διατήρησε την πρωτιά με τους Σέρτζιο Πέρεθ και Σεμπάστιαν Φέτελ να τον ακολουθούν, χωρίς ωστόσο να καταφέρουν κάτι καλύτερο.
Ο Φέτελ χρησιμοποιώντας και τη σκληρή γόμα, παρέμεινε περισσότερο χρόνο στην πίστα σε σχέση με το πρωϊ όπου είχε κάνει μόλις 31 γύρους. Ο δύο φορές παγκόσμιος πρωταθλητής έφτασε μέχρι το τέλος της σημερινής ημέρας τους 104 γύρους, αλλάζοντας συνεχώς γόμες στα ελαστικά του.
Ο Σέρτζιο Πέρεθ μπορεί να διατηρήθηκε στην δεύτερη θέση, αλλά αντιμετώπισε προβλήματα με την εξάτμιση του μονοθέσιου. Οι μηχανικοί της Sauber κατάφεραν να βρουν λύση και ο Μεξικάνος να ξαναμπεί προς το τέλος της ημέρας στην πίστα.
Μοναδική… αναλαμπή του απογεύματος ήταν ο Φερνάντο Αλόνσο, ο οποίος βελτίωσε τον χρόνο του σε σχέση με το το πρώτο σκέλος της ημέρας και ανέβηκε έτσι στην τέταρτη θέση.
Αυτό έριξε τον Ντανιέλ Ρικιάρντο πέμπτο, με τον Αυστραλό να είναι η αιτία που βγήκε η μοναδική κόκκινη σημαία σήμερα αφού έμεινε από καύσιμα. Οι χρόνοι του ωστόσο με τη νέα STR-7 και τη πολύ μαλακή γόμα της Pirelli ήταν ελάχιστα καλύτεροι από τους χθεσινούς. Παράλληλα, ο νεαρός πιλότος σημείωσε τους λιγότερους γύρους, μόλις 48.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Write σχόλια