Η Mercedes είναι η τελευταία από τις λεγόμενες «μεγάλες» ομάδες της Formula 1 που δεν είχε αποκαλύψει το νέο της μονοθέσιο. H W03 αποκαλύφθηκε σήμερα στην Καταλούνια, λίγο πριν την εκκίνηση των δεύτερων επίσημων δοκιμών των ομάδων, προ του νέου πρωταθλήματος.
Η Γερμανική ομάδα είχε πραγματοποιήσει την περασμένη εβδομάδα μονοήμερη δοκιμή του νέου μονοθέσιου στην Καταλούνια, μετά από έγκριση που της δόθηκε, καθώς είχε συμμετάσχει στις τρεις από τις τέσσερις ημέρες των προηγούμενων δοκιμών.
Χαρακτηριστικό στοιχείο της W03 που διακρίνει τα περισσότερα μονοθέσια της φετινής χρονιάς, είναι το «περίεργο» ρύγχος με το «σκαλοπάτι». Μία σχεδιαστική φιλοσοφία που ούτε η Mercedes μπορούσε να απαρνηθεί για λόγους αεροδυναμικής.
Όπως είχε αποκαλύψει στο Autosport, ο αντιπρόεδρος της Mercedes Motorsport Νόμπερτ Χάουγκ, το… νέο τέκνο της Γερμανικής ομάδας δεν διέθετε κάποια ριζοσπαστική καινοτομία σε σχέση με τον προκάτοχό του.
Στόχος πάντως της Mercedes είναι φέτος να είναι σε θέση να τερματίσει μέσα στις τρεις πρώτες θέσεις του πρωταθλήματος και να διεκδικήσει σε κάποιους αγώνες το υψηλότερο σκαλί του βάθρου.
Για την επίτευξη αυτού του σκοπού προχώρησε σε ανανέωση του τεχνικού της τμήματος με την προσθήκη σημαντικών στελεχών, όπως του Αλντο Κόστα από την Ferrari, του Μπομπ Μπελ από την Renault και του Γκέοφ Γουΐλις, ο οποίος έχει περάσει από τις BAR, Williams και Red Bull, αντίστοιχα.
Σε ό,τι αφορά στο οδηγικό δίδυμο, η Mercedes επιμένει και αυτή την χρονιά… Γερμανικά καθώς διατήρησε τους Μίκαελ Σουμάχερ και Νίκο Ρόζμπεργκ, αντίστοιχα. Ο δεύτερος ανανέωσε τη συνεργασία του με την ομάδα του Μπράκλεϊ μέσα στο 2011 ενώ ο επτά φορές παγκόσμιος πρωταθλητής διανύει την τελευταία του χρονιά από το τριετές συμβόλαιο που έχει υπογράψει. Οι φήμες ωστόσο αναφέρουν ότι αν τα φετινά αποτελέσματα είναι ικανοποιητικά ίσως παραμένει στην ομάδα μέχρι το 2013.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Write σχόλια