Το περυσινό Γερμανικό μονοθέσιο στα χέρια του Νίκο Ρόζμπεργκ αυτή τη φορά, έριξε τα χρονόμετρα κάτω από το 1:18 (1:17.613). Επίδοση που ο πιλότος της Γερμανικής ομάδας σημείωσε το πρωϊ, αν και η θερμοκρασία δεν ήταν ιδιαίτερη υψηλή. Ιδιαίτερη εντύπωση έκανε πάντως η σταθερότητά και η ταχύτητά του καθώς οι επιδόσεις του, πλην της κορυφαίας, κυμαίνονταν γύρω στο 1:20.
Κατά την σημερινή, τρίτη ημέρα των δοκιμών στη Χερέθ, τα μονοθέσια ήταν ταχύτερα, κατεβάζοντας ακόμη περισσότερο τους χρόνους τους. Από την προσπάθεια των πιλότων, δεν έλειψαν ωστόσο και τα απρόοπτα όπως οι έξοδοι των Μπιανκί, Βαν ντε Γκάρντε και Γκροσεάν.
Παρά το δυσάρεστο περιστατικό που συνέβη 10 λεπτά πριν το τέλος της ημέρας, ο Γάλλος πιλότος της Lotus ήταν ο ταχύτερος από όσους οδηγούσαν τα μονοθέσια του 2012, σημειώνοντας τον δεύτερο καλύτερο χρόνο της ημέρας. Στην πρώτη του κιόλας επαφή με τη νέα Ε20, ο Γκροσεάν σκόρπισε ενθουσιασμό στην ομάδα του Ενστοουν. Ηταν μάλιστα ένας από τους τρεις πιλότους που έμειναν περισσότερο μέσα στην πίστα, συμπληρώνοντας συνολικά 117 γύρους. Έναν παραπάνω είχε ο Νίκο Ρόζμπεργκ και οκτώ ο Μπρούνο Σένα.
Ο Σεμπάστιαν Φέτελ, στρώθηκε στη… δουλειά από το δεύτερο μισό της ημέρας και μετά, κάνοντας 68 γύρους (σύνολο 96). Κατά την γνωριμία του το πρωί με την RB8, αρκέστηκε μόλις στην έκτη θέση, αλλά στη συνέχεια ανέβασε ρυθμό και ταχύτητα, καταφέρνοντας να σκαρφαλώσει στην τρίτη, 0,8 δευτ. πίσω από τον Γκροσεάν. Πάντως ο χρόνος του είναι σίγουρα καλύτερος από του Μαρκ Γουέμπερ την πρώτη ημέρα, αλλά χειρότερος από τον χθεσινό του Αυστραλού.
Στην επόμενη θέση βρίσκεται η McLaren-Mercedes του Λιούις Χάμιλτον με τον Βρετανό πρώην παγκόσμιο πρωταθλητή να προσπαθεί να συνηθίσει τη νέα MP4-27 στην πρώτη ημέρα γνωριμίας τους. Ο χρόνος του ήταν λίγο παραπάνω από 1,8 δευτ. πιο αργός από του Ρομάν Γκροσεάν.
Θετικά είναι να πρώτα συμπεράσματα για τον «ρούκι» Ζαν-Ερίκ Βερνιέ με τη νέα Toro Rosso. Ο Γάλλος πιλότος σημείωσε τον πέμπτο καλύτερο χρόνο, επίδοση που είναι λίγο πιο αργή από τη χθεσινή του teammate του Ντανιέλ Ρικιάρντο. Και να σημειωθεί ότι σήμερα ήταν η πρώτη ημέρα που είχε στα χέρια του το νέο μονοθέσιο της ομάδας από τη Φαένζα.
Ατυχος, αλλά με καλή επίδοση ήταν ο Σέρτζιο Πέρεθ. Ο νεαρός Μεξικανός πιλότος βελτίωσε κατά πολύ τον χρόνο του (1:19.770) σε σχέση με χθες (1:21.289), έχοντας σήμερα στο ενεργητικό του τους λιγότερους γύρους, μόλις 48. Αιτία ήταν μια αλλαγή φίλτρου λαδιού στο κιβώτιο της νέας C-31, η οποία τον καθήλωσε μέσα στα πιτς για αρκετή ώρα. Παρ’όλα αυτά κατάφερε να έχει την έκτη καλύτερη επίδοση.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Write σχόλια