Έπρεπε να περάσουν 57 χρόνια, για να καταλάβει και πάλι την πρώτη θέση στο πόντιουμ ένας οδηγός της Μερσεντές. Ο Γερμανοφινλανδός, Νίκο Ρόσμπεργκ στο 111ό γκραν πρι της καριέρας τους, πέτυχε την πρώτη του νίκη και έγραψε ιστορία για τα "ασημένια βέλη", στην πίστα της Σαγκάης.
Ήταν Σεπτέμβριος του 1955, ότι η Μερσεντές είχε καταλάβει και πάλι την πολ ποζίσιον και είδε στο γκραν πρι της Μόντσα την καρό σημαία της πρώτης θέσης, για τελευταία φορά. Ήταν ο θρυλικός Χουάν Μανουέλ Φάντζιο που της χάρισε την κορυφή του πόντιουμ. Σχεδόν 57 χρόνια αργότερα, ο Ρόσμπεργκ επανέλαβε τη θρίαμβο για τα "ασημένια βέλη", αυτήν τη φορά στην πίστα της Σαγκάης. Μάλιστα, ο θρίαμβος θα ήταν διπλός, αν ο Μίκαελ Σουμάχερ δεν εγκατέλειπε στον 14ο γύρο μετά από λάθος των μηχανικών του, επειδή ο πίσω τροχός δεν είχε βιδωθεί σωστά και ενώ βρισκόταν στη δεύτερη θέση.
Στη δεύτερη και τρίτη θέση τερμάτισαν οι δύο ΜακΛάρεν των Τζένσον Μπάτον και Λιούις Χάμιλτον. Τις θέσεις αυτές κέρδισαν στους τελευταίους γύρους, προσπερνώντας τον Φέτελ που ακολούθησε λανθασμένη στρατηγική. Μάλιστα, ο Γερμανός έχασε και την τέταρτη θέση, από τον ομόσταυλο του, Μαρκ Γουέμπερ. Μετά από δύο κακούς αγώνες ο Ρομέν Γκροζάν πήρε τους πρώτους βαθμούς του στη Φόρμουλα 1, τερματίζοντας έκτος.
Την παραμονή των 70ων γενεθλίων του ο σερ Φρανκ Γουίλιαμς είδε τους Μπρούνο Σένα και Παστόρ Μαλντονάντο να τερματίζουν στην 7η και στην 8η θέση αντίστοιχα, μπροστά από τον νικητή στη Μαλαισία, Φερνάντο Αλόνσο. Τη δεκάδα συμπλήρωσε ο Καμούι Κομπαγιάσι, ακολουθούμενος από τον Σέρχιο Πέρες, που για άλλη μία φορά είχε καλή απόδοση χωρίς όμως αυτή να μετουσιωθεί σε καλύτερη θέση στην κατάταξη. Καθόλου ικανοποιημένος από το αποτέλεσμα δεν θα πρέπει να είναι ο Κίμι Ράικονεν. Ο Φινλανδός πρώην παγκόσμιος πρωταθλητής σίγουρα θα απόλαυσε τις μάχες μπροστά, ωστόσο η στρατηγική των δύο πιτ στοπ της Λότους δεν απέδωσε απόλυτα σωστά και γλιστρώντας στους τελευταίους γύρους, έπεσε από τη δεύτερη στην 14η θέση.
Το επόμενο γκραν πρι, είναι το ερχόμενο σαββατοκύριακο στην πίστα του Μπαχρέιν.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Write σχόλια