Το βάθρο συμπλήρωσαν οι δύο οδηγοί της McLaren, με τον Τζένσον Μπάτον να τερματίζει δεύτερος και τον Λιούις Χάμιλτον τρίτος.
Ακολούθησαν οι δύο Red Bull των Μαρκ Ουέμπερ και Σεμπάστιαν Φέτελ στις θέσεις 4 και 5, ενώ ο Ρομέν Γκροζάν της Renault πήρε την έκτη θέση, το καλύτερο αποτέλεσμα της καριέρας του ως τώρα.
Τη βαθμολογούμενη 10άδα συμπλήρωσαν κατά σειρά οι δύο Williams των Μπρούνο Σένα και Πάστορ Μαλντονάντο, ο Φερνάντο Αλόνσο της Ferrari και ο Καμούι Κομπαγιάσι της Sauber.
Απογοήτευση για τον Μίκαελ Σουμάχερ, ο οποίος ήταν δεύτερος μέχρι και τα πρώτα pit-stop, αλλά εγκατέλειψε στον γύρο εξόδου του επειδή το πλήρωμα pit της Mercedes τον απελευθέρωσε χωρίς να έχει βιδώσει καλά τον εμπρός δεξί τροχό του.
Η εξέλιξη του GP Κίνας
Επειτα από 110 αγώνες, όσοι μεσολάβησαν από το ντεμπούτο του στο Μπαχρέιν το 2005 μέχρι σήμερα, ο Νίκο Ρόσμπεργκ έκανε το όνειρό του πραγματικότητα να κερδίσει έναν αγώνα στην F1, ακριβώς 20 χρόνια αφότου ο πατέρας του, Κέκε, στέφθηκε παγκόσμιος πρωταθλητής με την Williams.
Ο 26χρονος γερμανός εκμεταλλεύτηκε στο έπακρο την pole position στη Σανγκάι και, παρά τις ανησυχίες ότι το μονοθέσιο της Mercedes "τρώει" γρήγορα τα λάστιχα, κατάφερε να το φέρει σπίτι με τους 25 βαθμούς, που είναι οι πρώτοι του στο φετινό πρωτάθλημα.
Ο Μπάτον αποτέλεσε τη μεγαλύτερη απειλή για τον Ρόσμπεργκ. Ο βρετανός βρέθηκε να οδηγεί την κούρσα μετά το δεύτερο και τελευταίο pit-stop του πιλότου της Mercedes, και μετά τη δική του τρίτη και τελευταία είσοδο στα pit, είχε πιο φρέσκα λάστιχα και θεωρητικά θα μπορούσε να τον πιάσει, με 16 γύρους να απομένουν.
Ωστόσο οι μηχανικοί του καθυστέρησαν να αλλάξουν τον πίσω αριστερό του τροχό και αυτό κόστισε δραματικά στον Μπάτον, ο οποίος έχασε επαφή με τον Ρόσμπεργκ, καθώς βγήκε πίσω από τους Ράικονεν και Φέτελ που μάχονταν για τη δεύτερη θέση.
Ο Μπάτον κατάφερε να περάσει τελικά και τους δύο, κάτι που έκανε και ο Χάμιλτον, για να βρεθούν αμφότερες οι McLaren στο βάθρο.
Ο Ράικονεν πλήρωσε το γεγονός ότι προσπάθησε να βγάλει τους 27 τελευταίους γύρους με το ίδιο σετ μεσαίων ελαστικών και τελικά υποχώρησε εκτός 10άδας, ενώ ο Φέτελ που επιχείρησε κάτι παρόμοιο, έχασε μόνο άλλη μια θέση από τον Ουέμπερ.
Οι τελευταίοι γύροι του GP Κίνας ήταν άκρως θεαματικοί, με τα μονοθέσια από τη δεύτερη ως την 11η θέση να βρίσκονται το ένα πίσω από το άλλο και να δίνουν τρομερές μάχες για να υπερασπιστούν τη θέση τους ή να προσπεράσουν.
Ο μεγάλος χαμένος σε εκείνο το σημείο ο Αλόνσο, ο οποίος ενώ προηγουμένως βρισκόταν κοντά στον Χάμιλτον και τον Ουέμπερ, στο τελευταίο του stint δεν είχε την ταχύτητα για να περάσει τον Γκροζάν και τις δύο Williams, που κρατήθηκαν ψηλά παρότι ήταν σε στρατηγική δύο pit-stop, αντί για τρία που έκανε ο ισπανός.
Ο 4ος αγώνας της σεζόν θα γίνει στο Σακχίρ του Μπαχρέιν το επόμενο Σαββατοκύριακο (20-22 Απριλίου).
Θέση Οδηγός Ομάδα Χρόνος
1. Ρόσμπεργκ Mercedes 1h36:26.929
2. Μπάτον McLaren-Mercedes + 20.626
3. Χάμιλτον McLaren-Mercedes + 26.012
4. Ουέμπερ Red Bull-Renault + 27.924
5. Φέτελ Red Bull-Renault + 30.483
6. Γκροζάν Lotus-Renault + 31.491
7. Σένα Williams-Renault + 34.597
8. Μαλντονάντο Williams-Renault + 35.643
9. Αλόνσο Ferrari + 37.256
10. Κομπαγιάσι Sauber-Ferrari + 38.720
11. Πέρες Sauber-Ferrari + 41.066
12. ντι Ρέστα Force India-Mercedes + 42.273
13. Μάσα Ferrari + 42.700
14. Ράικονεν Lotus-Renault + 50.500
15. Χούλκενμπεργκ Force India-Mercedes + 51.200
16. Βερν Toro Rosso-Ferrari + 51.700
17. Ρικιάρντο Toro Rosso-Ferrari + 1:03.100
18. Πετρόφ Caterham-Renault + 1 γύρος
19. Γκλοκ Marussia-Cosworth + 1 γύρος
20. Πικ Marussia-Cosworth + 1 γύρος
21. ντε λα Ρόσα HRT-Cosworth + 1 γύρος
22. Καρθικέγιαν HRT-Cosworth + 2 γύροι
23. Κοβαλάινεν Caterham-Renault + 3 γύροι
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Write σχόλια