Ο επτά φορές Παγκόσμιος πρωταθλητής σε δηλώσεις σε Βρετανικό ραδιόφωνο τόνισε ότι οι οδηγοί εξαναγκάζονται να προσέχουν πάρα πολύ τα ελαστικά τους και κατά συνέπεια να μην πιέζουν το μονοθέσιο τους.
«Ο κύριος λόγος που είμαι θλιμμένος για αυτό είναι ότι ο καθένας θα πρέπει να οδηγεί πολύ πιο κάτω από τα όρια τους και πολύ περισσότερο του μονοθέσιου για να διατηρήσει τα ελαστικά.
Απλά διερωτώμαι εάν τα ελαστικά θα πρέπει να έχουν τόσο μεγάλη σημασία ή εάν θα πρέπει να κρατούν λίγο περισσότερο. Και έτσι να μπορείς να οδηγείς σε κανονικά ταχύτητες και όχι απλά να γυρίζουμε την πίστα λες και έχουμε το αυτοκίνητο ασφαλείας», δήλωσε ο Σουμάχερ που αξίζει να σημειωθεί ότι ξεκίνησε από την τελευταία θέση τον αγώνα και κατάφερε να τερματίσει δέκατος.
Ο Γερμανός πιλότος επέστησε την προσοχή στην Ιταλική εταιρεία για το μέλλον. «Δεν είμαι ευχαριστημένος με την κατάσταση. Ας δούμε τι θα γίνει στο μέλλον. Αν αφορούσε μόνο ένα μονοθέσιο, τότε θα μπορούσε κανείς να πει ότι εξαρτάται από εμάς να το αντιμετωπίσουμε. Κατά κύρια βάση όμως αφορά όλους με μία ή δύο εξαιρέσεις. Και αν είναι το 80% του χώρου που έχει αυτό το πρόβλημα, τότε ο προμηθευτής ελαστικών θα πρέπει να το σκεφτεί».
Η Pirelli με τη σειρά της εξέφρασε μέσω του αγωνιστικού της διευθυντή, την έκπληξή της για τα σχόλια του Γερμανού πιλότου καθώς ο Σουμάχερ ήταν από εκείνους που έμειναν ευχαριστημένοι από τις χειμερινές δοκιμές, όπως τονίζει ο Πολ Χέμπερι.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Write σχόλια