Tις τελευταίες μέρες παρατηρείται μια συντονισμένη «επίθεση» από συγκεκριμένα μέσα εναντίον της Red Bull.
Η φημολογία που αναπτύχθηκε την Κυριακή το πρωί στο Μονακό για «αποκλεισμό, απόσυρση ή εκκίνηση από το pit lane» των RB8 με πρόφαση μια οπή στο πάτωμα που υπήρχε εκεί από τον αγώνα στο Μπαχρέιν, είχε τέτοια ένταση που γεννούσε ερωτηματικά.
Η εν λόγω οπή που έχει πάρει την τεχνική έγκριση της FIA και μπορεί να δείτε στη σχετική εικόνα βοηθά στην εκμετάλλευση της κινητικής ενέργειας των καυσαερίων και την μορφοποίησή τους προς το διαχύτη. Παρόμοιες διατάξεις χρησιμοποιούν και οι Ferrari, Sauber. Υπήρξαν μάλιστα δημοσιεύματα που έκαναν λόγο ακόμα και για ενστάσεις επί του αποτελέσματος μετά το τέλος του αγώνα κάτι που φυσικά δεν έγινε.
To ίδιο βράδυ και αφού τελείωσε η ιστορία με τις ενστάσεις ξεκίνησε μια άλλη που θέλει το νικητή του αγώνα Μαρκ Γουέμπερ να κινείται αργά στους στενούς δρόμους του Πριγκιπάτου ανάμεσα στον 29ο και τον 46ο γύρο ώστε να ευνοήσει τη στρατηγική του teammate του Σεμπάστιαν Φέτελ. Το θέμα "φούσκωσε" τις επόμενες μέρες μέχρι που χτες έφτασε σε επίσημη αντίδραση η ομάδα.
Ο Γουέμπερ όπως και οι Ρόσμπεργκ, Αλόνσο και Χάμιλτον που βρίσκονταν πίσω του, εκκίνησαν με την πολύ μαλακή γόμα την οποία ο Αυστραλός άλλαξε στον 29στο γύρο βάζοντας τη μαλακή. Ο Φέτελ εκκίνησε με τη μαλακή γόμα την οποία κράτησε μέχρι τον 46ο γύρο. Παραθέτουμε τους χρόνους των δυο Red Bull στους ενδιάμεσους γύρους.
Πέρα απ’ το ότι είναι προφανές πως δεν υφίσταται τέτοιο θέμα, αξίζει να σχολιάσει κανείς πως ο Γουέμπερ ήξερε πως πρέπει να διανύσει 50 γύρους μ’ αυτό το σετ ελαστικών. Μιλώντας σχετικά ο Αυστραλός τόνισε μεταξύ άλλων: «Άκουσα θεωρίες ότι πήγαινα πιο αργά για να κρατήσω το Νίκο, το Φερνάντο και το Λιούις που ήταν πίσω μου ώστε να κερδίσει θέσεις ο Φέτελ. Αυτά είναι αηδίες δεν έχεις τέτοια δυνατότητα στο Μονακό».
Για την ιστορία επίσης αναφέρουμε πως ο Φέτελ χρειάστηκε 25 sec για το πιτ στοπ ενώ ο Χάμιλτον 25.748. Οι δυο τους βρέθηκαν πλάι πλάι με το Φέτελ να περνά οριακά στην 4η θέση όπου και τερμάτισε τελικά.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Write σχόλια