Aπογοητευμένη από την απόδοση και γενικότερα τα συμπεριφορά του Παστόρ Μαλτνονάτο στο GP του Μονακό, είναι η Williams.
Αυτό τουλάχιστον παραδέχθηκε ο τεχνικός επικεφαλής της Βρετανικής ομάδας, Μαρκ Γκίλαν.
Το φετινό της Williams, η FW34, με τα μέχρι στιγμής αποτελέσματα, τουλάχιστον, δείχνει ανταγωνιστικό και η ομάδα του Γκρόουβ ήλπιζε σε ένα ακόμη θετικό αποτέλεσμα μετά τη νίκη στην Ισπανία. Αντ’ αυτού όμως ο πιλότος από τη Βενεζουέλα ενεπλάκη σε ένα ατύχημα με τον Σέρζιο Πέρεθ κατά την διάρκεια των ελεύθερων δοκιμών του Σαββάτου, γεγονός που του στοίχισε 10 θέσεις στο γκριντ καθώς κρίθηκε υπαίτιος. Παράλληλα, δέχθηκε άλλες πέντε θέσεις αφού αναγκάστηκε να αλλάξει κιβώτιο, με αποτέλεσμα να εκκινήσει από την 24η θέση.
Η... ατυχία του όμως δεν τελείωσε εκεί αφού στον αγώνα ήταν ένα από τα θύματα του ατυχήματος στην εκκίνηση κι έτσι όλο το Σαββατοκύριακο ολοκληρώθηκε μάλλον άδοξα για εκείνον πριν καλά-καλά ξεκινήσει.
«Πιστεύω ότι το περιστατικό θα μπορούσε να αποφευχθεί και ως εκ τούτου ήταν απογοητευτικό. Η ποινή ήταν συνεπώς κατανοητή. Το μονοθέσιο θα μπορούσε να βρεθεί εύκολα στην τέταρτη ή πέμπτη θέση στις κατατακτήριες. Ο ρυθμός μας στον αγώνα ήταν επίσης καλός, επομένως είναι απογοητευτικό να μην φύγουμε από αυτό τον αγώνα με ένα αξιοπρεπές σύνολο βαθμών.
Ο Μπρούνο ήταν πολύ ειλικρινής μετά τις κατατακτήριες όταν παραδέχθηκε ότι θα μπορούσε να τα πάει καλύτερα. Πίεσε πολύ κατά την διάρκεια του αγώνα αλλά στο τέλος ήταν πολύ ενοχλημένος από τον Κίμι που τον κράτησε πίσω. Θα συνεχίσουμε να δουλεύουμε με τον Μπρούνο στον εξομοιωτή και στην πίστα ώστε να τον βοηθήσουμε να πάρει τα μέγιστα από τα νέα ελαστικά», δήλωσε ο Γκίλαν και υπογράμμισε ότι στόχος της Williams πλέον είναι να συνεχίσει την «επίθεσή» και την καλή πορεία στο πρωτάθλημα στον επόμενο αγώνα που θα διεξαχθεί στις 8-10 Ιουνίου στον Καναδά.
«Η ομάδα ανυπομονεί για το Μόντρεαλ καθώς πιστεύουμε ότι θα είμαστε δυνατοί και πάλι. Χρειάζεται όμως να αποδώσουμε τόσο στις κατατακτήριες όσο και στον αγώνα. Το Μόντρεαλ κρύβει πολλές εκπλήξεις, με πολλά πιτστόπ, μεγάλη φθορά των φρένων και την πιθανότητα εισόδου του αυτοκινήτου ασφαλείας να είναι αυξημένη».
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Write σχόλια