Για αυτόν τον λόγο ετοίμασε βελτιώσεις πάνω στο μονοθέσιο της με σημαντικότερη τη νέα πίσω πτέρυγα στη FW34 του Παστόρ Μαλντονάτο.
Ο οδηγός από τη Βενεζουέλα τη δοκίμασε στις πρώτες ελεύθερες δοκιμές που πραγματοποιήθηκαν σήμερα στην πίστα Ζιλ Βιλνέβ του Καναδά. Ηδη, η ομάδα του Γκρόουβ είχε εντοπίσει στους προηγούμενους αγώνες ότι η απόδοση του DRS της, ιδίως στια κατατακτήριες στις στοίχιζε αρκετά σε χρόνο. Με τη νέα πίσω πτέρυγα που έχει πιο καμπυλωτό προφίλ από την προηγούμενη, ωστόσο πιστεύεται ότι θα μπορεί να λύσει πλέον το πρόβλημα και θα τους βοηθήσει στη λειτουργία του συστήματος.
«Πλέον έχουμε μία νέα πίσω πτέρυγα εδώ (σ.σ. στον Καναδά) και ελπίζω ότι αυτό θα αποβεί θετικό τόσο για το DRS όσο και για όλο το Σαββατοκύριακο συνολικά. Θα το ανακαλύψουμε. Θα το δοκιμάσουμε και να αναλύσουμε πολλά στοιχεία στο μονοθέσιο. Εχουμε ένα νέο αεροδυναμικό πακέτο», δήλωσε ο Παστόρ Μαλντονάτο.
Νωρίτερα, στο Κινέζικο GP ο Μπρούνο Σένα είχε αναφέρει ότι τα οφέλη της ομάδας από ένα ανανεωμένο DRS θα είναι πολλά. «Εάν μπορείς να κερδίσεις τρία δέκατα από το DRS, κάτι που δεν είναι ανέφικτο, τότε αμέσως κερδίζεις τρεις με τέσσερις θέσεις. Ξέρουμε ότι όλες οι άλλες ομάδες έχουν καλύτερα αποτελέσματα (σ.σ. από το DRS), και σε πίστες με μεγάλες ευθείες είναι πολύ δύσκολο».
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Write σχόλια