Η Παγκόσμια Ομοσπονδία προσανατολίζεται να ενσωματώσει στους κανονισμούς ένα πλαίσιο ανάλογο με το Σύμφωνο Περιορισμού των Πόρων, το οποίο υπήρχε μεταξύ των ομάδων - με τη διαφορά ότι την επίβλεψη για την τήρησή του θα έχει πλέον η ίδια η FIA.
"Επειτα από δικό τους αίτημα, η FIA έχει ενεργές συζητήσεις με τις ομάδες σχετικά με τον έλεγχο του κόστους", ανέφερε η σχετική ανακοίνωση της Ομοσπονδίας.
"Κάθε τροποποιήσεις στους τεχνικούς κανονισμούς, οι οποίες θα έχουν ως αποτέλεσμα τον περαιτέρω περιορισμό των δαπανούμενων πόρων πάνω στο σασί, θα κατατεθούν στο ΠΣΜΑ μέσω ψηφοφορίας με φαξ πριν από τις 30 Ιουνίου. "Ο σκοπός είναι να βοηθήσουμε όλες τις ομάδες να συμμετέχουν στο πρωτάθλημα με έναν δίκαιο και ισότιμο τρόπο".
Η Red Bull και η Toro Rosso φαίνεται πως αντιδρούν στην εφαρμογή μιας τέτοιας δέσμης μέτρων. Ωστόσο δεν έχουν το δικαίωμα να ασκήσουν βέτο κατά της οποιαδήποτε αλλαγής στους κανονισμούς μέχρι και τις 30 Ιουνίου, γι' αυτό και η FIA έθεσε τη συγκεκριμένη καταληκτική ημερομηνία για την έγκριση του πλαισίου μείωσης του κόστους από την πλειοψηφία των ομάδων.
Ο πρόεδρος της FIA, Ζαν Τοντ, έδωσε μια ιδέα για το τι είδους μέτρα θα είναι αυτά, λέγοντας στο περιοδικό Autosport ότι "έχουμε ήδη συμφωνήσει για τη μείωση του αριθμού των κινητήριων μονάδων.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Write σχόλια