FORMULA 1

Column Left

Κυριακή 23 Ιουνίου 2013

V6 κινητήρας 1,6 λίτρων της Renault F1

Πληθώρα στοιχείων και ηχητικό ντοκουμέντο του νέου κινητήρα της που προορίζεται για το πρωτάθλημα της Formula 1 το 2014, παρουσίασε σήμερα 21 Ιουνίου, επίσημα η Renault Sport F1. Το νέο μοτέρ, με ονομασία Energy F1 V6, θα χρησιμοποιούν σίγουρα η Red Bull και η Toro Rosso και εκτός απροόπτου και η Lotus. Με συνδυασμό υπερυσμπιεστή καυσαερίων (turbo) και μηχανικού κομπρέσσορα, το μοτέρ θα αποδίδει περίπου 600 ίππους και με την βοήθεια του συστήματος ανάκτησης ενέργειας (ERS) η ισχύς θα αυξάνεται στους 760 ίππους. Το ERS θα εκμεταλλεύεται την ενέργεια που παράγεται στη διάρκεια του φρεναρίσματος, αλλά και τη θερμότητα που εκπέμπουν οι εξατμίσεις. Μεγάλη βαρύτητα δόθηκε στον τομέα της κατανάλωσης. Ο Renault Energy F1 V6 είναι πιο οικονομικός, καθώς σύμφωνα με τα στοιχεία της γαλλικής εταιρείας, θα απαιτεί 35% λιγότερο καύσιμο για έναν αγώνα σε σχέση με έναν σημερινό κινητήρα.
Ο σχεδιασμός και η κατασκευή του Renault Energy F1 V6 ξεκίνησε το καλοκαίρι του 2011. Για το 2014, κάθε πιλότος θα έχει στη διάθεσή του πέντε κινητήρες για όλη την αγωνιστική σεζόν. Τα επόμενα χρόνια, ο στόχος είναι ο αριθμός να μειωθεί στους τέσσερις κινητήρες ανά πιλότο για κάθε πρωτάθλημα. Ο ήχος του νέου κινητήρα μάλλον θα είναι το πλέον αμφιλεγόμενο στοιχείο στη Formula 1 από την επόμενη σεζόν. Αυτό το αναγνωρίζουν και οι υπεύθυνοι της Renault, κρίνοντας από τη δήλωση του επικεφαλής της εξέλιξης, Rob White. "Ο ήχος θα εξακολουθήσει να είναι δυνατός. Μπορείς να ακούσεις το turbo όταν ο πιλότος αφήνει το γκάζι. Σίγουρα κάποιοι θα νοσταλγήσουν τον ήχο που παρήγαγαν οι κινητήρες προηγούμενων εποχών, συμπεριλαμβανομένων και των V8 που έχουμε τώρα, αλλά ο ήχος των νέων μοτέρ είναι απλώς διαφορετικός.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Write σχόλια