Πολύ πιο εύκολα από ό,τι φανταζόταν ο Σεμπάστιαν Φέτελ κέρδισε στο GP του Καναδά. Ηταν η πρώτη νίκη του γερμανού πιλότου στην πίστα Ζιλ Βιλνέβ και τρίτη φετινή μετά τη Μαλαισία και το Μπαχρέιν.
Στη δεύτερη θέση τερμάτισε έπειτα από εντυπωσιακή μάχη με τον Λιούις Χάμιλτον ο Φερνάντο Αλόνσο, αφήνοντας τον Βρετανό τρίτο. Με αυτή του την επίδοση ο Ισπανός πέρασε πλέον στη δεύτερη θέση της γενικής κατάταξης με 96 βαθμούς και βρίσκεται στο κυνήγι του Φέτελ που όμως με τη σημερινή του νίκη απομακρύνεται, έχοντας 132 βαθμούς.
Θα μπορούσε κανείς να πει ότι ο Σεμπάστιαν Φέτελ δεν ακούστηκε καθόλου στο σημερινό αγώνα αφού αμέσως μετά την εκκίνηση έφυγε μπροστά και παρέμεινε εκεί μέχρι το τέλος. Δεν κινδύνευσε από κανέναν, είχε έναν πολύ καλό ρυθμό και ήταν σα να μην υπήρχε. Ενδεικτικό σημείο της κυριαρχίας του ήταν ότι στο μέσον περίπου του αγώνα, μόνο επτά πιλότοι δεν είχαν δεχθεί γύρο από εκείνον!
Μπορεί στην κορυφή τα πράγματα να ήταν λίγο μονότονα, πίσω όμως από τον Φέτελ δόθηκαν αρκετές μάχες. Ενας εκ των πρωταγωνιστών ήταν ο Φερνάντο Αλόνσο. Ο ισπανός πιλότος ήταν αποφασισμένος σήμερα να βρεθεί στο βάθρο και περάσει στη δεύτερη θέση της γενικής κατάταξης.
Αν και ξεκίνησε έκτος τον αγώνα, είχε έναν φρενήρη ρυθμό και αφού απαλλάχθηκε εύκολα από τον Μπότας, άρχισε το κυνήγι του Ρόζμπεργκ.
Ο Γερμανός βρισκόταν σε αντίθετη στρατηγική ελαστικών από τους υπόλοιπους πιλότους και όπως αποδείχθηκε λανθασμένη. Ο Αλόνσο δεν άργησε να ξεπεράσει τη Mercedes του 27χρονου πιλότου. Επόμενος στόχος του ήταν ο Μαρκ Γουέμπερ. Ο Ισπανός συνέχιζε να μαζεύει τη μεταξύ τους διαφορά και άδραξε την ευκαιρία να βρεθεί πίσω από τον Αυστραλό, μετά την επαφή που είχε ο πιλότος της Red Bull με τον Φαν Ντερ Γκάρντε στον 37ο γύρο. Ο Ολλανδός αψήφησε τη μπλε σημαία και δεν άφησε τον Αυστραλό να περάσει με αποτέλεσμα να έχουν μια επαφή. Το περιστατικό αυτό έριξε το ρυθμό του Γουέμπερ αφού είχε «πληγώσει» την εμπρός πτέρυγα του μονοθεσίου του ενώ παράλληλα έδωσε την ευκαιρία στον Αλόνσο να τον «πιάσει». Τελικά, η F138 του πρώην παγκόσμιου πρωταθλητή πέρασε στον 42ο γύρο τη Red Bull.
Ο Ισπανός δεν αρκέστηκε όμως στην τρίτη θέση και στόχευε πιο ψηλά. Επόμενο θύμα του ο Λιούις Χάμιλτον που ήδη αντιμετώπιζε πρόβλημα με τα ελαστικά του. Μέσα σε 20 γύρους ο Αλόνσο κατάφερε όχι μόνο να καλύψει τη διαφορά από τον Βρετανό, αλλά να τον περάσει και πάλι στη στροφή ένα της πίστας.
Ο Χάμιλτον προσπάθησε να απαντήσει στη συνέχεια, αλλά στο τέλος αρκέστηκε στην τρίτη θέση. Ο Βρετανός ανεβαίνει για τρίτη φορά φέτος στο χαμηλότερο σκαλί του βάθρου, μετά τη Μαλαισία και την Κίνα.
Επειτα από ένα δύσκολο απόγευμα, ο Μαρκ Γουέμπερ τερμάτισε τέταρτος, αφήνοντας πολύ πίσω του τον Νίκο Ρόζμπεργκ. Ο Γερμανός που ήταν σε διαφορετική στρατηγική από τον teammate του Χάμιλτον και έδειχνε πως δεν είχε ρυθμό εφάμιλλο με του Βρετανού.
Σταθερός και χωρίς προβλήματα ο Ζαν-Ερίκ Βερνιέ τερμάτισε έκτος, επίδοση που είναι η καλύτερη φετινή, μέχρι στιγμής.
Αξια αναφοράς είναι η απόδοση του Πολ ντι Ρέστα, ο οποίος αν και ξεκίνησε 17ος, κατάφερε να τερματίσει έβδομος. Ο Σκωτσέζος ακολούθησε στρατηγική ενός πιτστόπ, μία επιλογή που τελικά του βγήκε.
Ο Φελίπε Μάσα προσπάθησε να κάνει στον Καναδά ό,τι καλύτερο μπορούσε. Ο Βραζιλιάνος έδωσε μάχες, αλλά την καλύτερη την άφησε για το τέλος, αφού πέρασε τον Κίμι Ραϊκόνεν και τερμάτισε όγδοος, αφήνοντας τον απογοητευτικό σήμερα Φινλανδό ένατο. Αξίζει να σημειωθεί ότι ο Μάσα κέρδισε οκτώ θέσεις, αφού ξεκίνησε τον αγώνα 16ος.
Την πρώτη δεκάδα ολοκλήρωσε ο Αντριαν Σούτιλ, ο οποίος προς το τέλος του αγώνα δέχθηκε ποινή διέλευσης διότι αψήφησε τη μπλε σημαία και δεν άφησε να περάσουν οι Χάμιλτον και Αλόνσο, οι οποίοι θα του έριχναν γύρο.
Εκτός βαθμών έμειναν οι δύο McLaren με τον Σέρζιο Πέρεθ να είναι καλύτερος για δεύτερο συνεχόμενο GP, του Τζένσον Μπάτον. Ο Μεξικανός πιλότος τερμάτισε ενδέκατος, αφήνοντας δωδέκατο τον Βρετανό.
Απογοητευτικές ήταν σήμερα και οι δύο Williams. Ο Βάλτερι Μπότας αν και ήταν τρίτος στο γκριντ, είχε μία πολύ άσχημη εκκίνηση και έχασε θέσεις, με αποτέλεσμα να μείνει πολύ πίσω και να βρεθεί στο τέλος 14ος. Ακόμη χειρότερα τα πράγματα για τον Παστόρ Μαλντονάντο που τερμάτισε 16ος. Ο πιλότος από τη Βενεζουέλα τιμωρήθηκε κατά τη διάρκεια του αγώνα με ποινή διέλευσης καθώς θεωρήθηκε υπεύθυνος για την επαφή του με τον Αντριαν Σούτιλ.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Write σχόλια