Η διαδρομή στο λιμάνι (Marina Bay) στη Σιγκαπούρη, φιλοξένησε σύμφωνα με το www.f1kart.gr τον 13ο αγώνα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1.
Όχι μόνο ένας εξωτικός προορισμός για τις ομάδες και τους οδηγούς της F1, αλλά η νυχτερινή διοργάνωση του ημερολογίου. Η διαδρομή έχει μήκος 5.073km και έχει αντίθετη φόρα με τους δείκτες του ρολογιού. Αποτελείται από 23 στροφές (10 δεξιές και 13 αριστερές) και από μια σειρά μεγάλων και μικρών ευθειών.
Στη διαδρομή στους δρόμους του λιμανιού στη Σιγκαπούρη υπάρχουν τρία σημεία όπου μπορούν να γίνουν προσπεράσματα και αυτά είναι: η πρώτη στροφή μετά την ευθεία των pits, η έβδομη στροφή στη Raffles Boulevard και η 14η στροφή στην Esplanade Drive. Όμως το κύριο χαρακτηριστικό του αγώνα είναι το φως των προβολέων. Αυτό το έχει αναλάβει η εταιρία Valerio Maioli S.p.a. Η αποστολή της ιταλικής εταιρείας είναι κάθε χρόνο δύσκολη πρέπει να περιορίσει όσο το δυνατόν περισσότερο την αντανάκλαση από το δυνατό φωτισμό ιδιαίτερα στην περίπτωση που το οδόστρωμα είναι βρεγμένο. Έτσι λοιπόν μετά από μελέτες που έγιναν, οι 240 ατσάλινοι πυλώνες με τους 1.485 προτζέκτορες βρίσκονται διασκορπισμένοι σε διάφορα σημεία της πίστας, με γνώμονα την αντανάκλαση και όχι την παραγωγή φωτός. Το σύστημα χρειάζεται 3.180.000 watts και σύμφωνα με τους οργανωτές ο φωτισμός είναι τέσσερις φορές πιο έντονος από τον φωτισμό ενός σταδίου. Η τροφοδοσία του είναι ανεξάρτητη από το σύστημα ηλεκτρισμού της πόλης (χρησιμοποιούνται 12 διπλές γεννήτριες). Η κάθε μία από αυτές έχει τη δυνατότητα να αναπληρώσει το κενό που μπορεί να αφήσει η άλλη σε περίπτωση βλάβης.Στη Σιγκαπούρη δεν είδαμε μόνο τον πρώτο νυχτερινό αγώνα στην ιστορία της F1, αλλά και τις ψηφιακές σημαίες οι οποίες χρησιμοποιούνται σε συνδυασμό με τις κανονικές σημαίες.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Write σχόλια