Η Μαρίνα Μπέι στη Σιγκαπούρη υποδέχτηκε ομάδες πιλότους και μηχανικούς με τη θερμοκρασία σε αέρα και οδόστρωμα στους 30 βαθμούς Κελσίου ενώ την ίδια στιγμή η υγρασία άγγιζε το 70%. Συνθήκες ήπιες σάουνας δηλαδή…
Η πρώτη περίοδος ελεύθερων δοκιμών στη Μαρίνα Μπέι ξεκίνησε με τις ομάδες να περιμένουν τη βελτίωση των συνθηκών του οδοστρώματος που είχε πολύ σκόνη. Όταν τελικά άρχισε η δράση Red Bull και Mercedes έδειξαν αμέσως πως έχουν τη δυνατότητα να πρωταγωνιστήσουν. Αντίθετα Ferrari και Lotus προβλημάτισαν με την εικόνα τους ειδικά ο Γκροζάν που είχε και προβλήματα με το σύστημα διεύθυνσης. Τελικά ταχύτερος όλων ήταν ο Λιούις Χάμιλτον. Ο Βρετανός όπως και οι υπόλοιποι 21 πιλότοι χρησιμοποίησαν τη μέση γόμα. Πρόκειται για την πιο σκληρή από τις δυο γόμες που έχει θέσει στην διάθεση όλων των ομάδων η Pirelli.Στη δεύτερη περίοδο ελεύθερων δοκιμών οι χρόνοι κατέβηκαν θεαματικά με τη χρήση της πολύ μαλακής γόμας. Οι δυο Red Bull φάνηκε να βρίσκονται σ’ άλλον αγώνα με τους Φέτελ και Γουέμπερ να τρομάζουν τον ανταγωνισμό εναλλασσόμενοι στην κορυφή με ρυθμό ασύλληπτο για τους υπόλοιπους. Αν δεν αλλάξει κάτι δραστικά (σ.σ: μια βροχή θα μας σώσει) τότε είναι καλύτερα να δώσουμε από τώρα στις Red Bull την πρώτη και δεύτερη θέση στον αγώνα.
Εκ των υπολοίπων τα προβλήματα στο σύστημα διεύθυνσης συνεχίστηκαν για το Γκροζάν με τη Lotus. Ήρθαν μάλιστα να προστεθούν και θέματα με το σύστημα πέδησης στο φινάλε. Έτσι ο Γάλλος πιλότος βρίσκονταν περισσότερη ώρα στο γκαράζ απ’ ότι στην πίστα. Η Lotus έχει αποφασίσει να χρησιμοποιήσει απ’ αυτό τον αγώνα σασί με μεγαλύτερο σε μήκος κατά 10cm μεταξόνιο. O Χάμιλτον κάποια στιγμή ακούστηκε να διαφωνεί με τους μηχανικούς του που τον παρότρυναν να χρησιμοποιήσει και τη μέση γόμα επιμένοντας στην πολύ μαλακή.
H τροποποίηση στη στροφή 10 κατέβασε τους χρόνους περίπου κατά 1.5sec σύμφωνα με τους μηχανικούς της Mercedes, οπότε η οιαδήποτε σύγκριση με χρόνους στο παρελθόν δεν έχει νόημα. Χαρακτηριστικές των συνθηκών που επικρατούσαν στην πίστα ήταν οι δηλώσεις του Νίκο Ρόσμπεργκ. Ο πιλότος της Mercedes έφερε στη 2η περίοδο την W04 πίσω από τις Red Bull, στην 3η θέση: " Οι συνθήκες ήταν απίστευτα ζεστές είναι για εμάς τους οδηγούς μια μεγάλη πρόκληση να οδηγεί σε τέτοιες συνθήκες. Έχουμε πολύ δουλειά γιατί οι ανταγωνιστές μας είναι πολύ γρήγοροι".
Από την πλευρά του ο αγωνιστικός διευθυντής της Mercedes Ρος Μπρον ξεκαθάρισε πωςοι δυο W04 δεν βρέθηκαν με χαμηλό φορτίο καυσίμου στην πίστα σήμερα, πράγμα που σημαίνει πως αύριο στις ελεύθερες δοκιμές είναι πιθανόν να δούμε τη διαφορά από τις Red Bull να μειώνεται. Ειδικά στη Μαρίνα Μπέι η διαμόρφωση της πίστας και η απόσταση έχουν ως αποτέλεσμα το υψηλότερο φορτίο καυσίμου να έχει μεγαλύτερη από τη συνήθη χρονική επιβάρυνση.
Ο αγώνας που αναμένεται με μεγάλο ενδιαφέρον θα μεταδοθεί απευθείας την Κυριακή στις 15:00 από την Δημόσια Τηλεόραση και τον ΟΤΕ.
Συνολικά οι χρόνοι στην πρώτη περίοδο ήταν:
Θέση Πιλότος Ομάδα Χρόνος Διαφορά Γύροι
|
1. Lewis Hamilton Mercedes 1m47.055s 20
|
2. Mark Webber Red Bull-Renault 1m47.420s +0.365s 20
|
3. Sebastian Vettel Red Bull-Renault 1m47.885s +0.830s 19
|
4. Nico Rosberg Mercedes 1m48.239s +1.184s 23
|
5. Kimi Raikkonen Lotus-Renault 1m48.354s +1.299s 18
|
6. Romain Grosjean Lotus-Renault 1m48.355s +1.300s 12
|
7. Fernando Alonso Ferrari 1m48.362s +1.307s 21
|
8. Sergio Perez McLaren-Mercedes 1m49.267s +2.212s 20
|
9. Jean-Eric Vergne Toro Rosso-Ferrari 1m49.348s +2.293s 23
|
10. Esteban Gutierrez Sauber-Ferrari 1m49.355s +2.300s 21
|
11. Pastor Maldonado Williams-Renault 1m49.481s +2.426s 20
|
12. Felipe Massa Ferrari 1m49.493s +2.438s 16
|
13. Valtteri Bottas Williams-Renault 1m49.510s +2.455s 21
|
14. Jenson Button McLaren-Mercedes 1m49.608s +2.553s 20
|
15. Paul di Resta Force India-Mercedes 1m49.887s +2.832s 18
|
16. Adrian Sutil Force India-Mercedes 1m50.092s +3.037s 20
|
17. Nico Hulkenberg Sauber-Ferrari 1m50.222s +3.167s 17
|
18. Daniel Ricciardo Toro Rosso-Ferrari 1m50.757s +3.702s 16
|
19. Jules Bianchi Marussia-Cosworth 1m52.359s +5.304s 16
|
20. Max Chilton Marussia-Cosworth 1m52.673s +5.618s 15
|
21. Giedo van der Garde Caterham-Renault 1m52.920s +5.865s 24
|
22. Charles Pic Caterham-Renault 1m53.647s +6.592s 23
|
Στη δεύτερη περίοδο και ενώ η πίστα άρχισε να βελτιώνεται οι χρόνοι κατέβηκαν εντυπωσιακά:
Θέση Πιλότος Ομάδα Χρόνος Διαφορά Γύροι
|
1. Sebastian Vettel Red Bull-Renault 1m44.249s 34
|
2. Mark Webber Red Bull-Renault 1m44.853s +0.604s 30
|
3. Nico Rosberg Mercedes 1m45.258s +1.009s 34
|
4. Lewis Hamilton Mercedes 1m45.368s +1.119s 33
|
5. Romain Grosjean Lotus-Renault 1m45.411s +1.162s 18
|
6. Fernando Alonso Ferrari 1m45.691s +1.442s 32
|
7. Jenson Button McLaren-Mercedes 1m45.754s +1.505s 30
|
8. Kimi Raikkonen Lotus-Renault 1m45.778s +1.529s 32
|
9. Adrian Sutil Force India-Mercedes 1m46.002s +1.753s 27
|
10. Sergio Perez McLaren-Mercedes 1m46.025s +1.776s 31
|
11. Daniel Ricciardo Toro Rosso-Ferrari 1m46.406s +2.157s 34
|
12. Jean-Eric Vergne Toro Rosso-Ferrari 1m46.429s +2.180s 33
|
13. Paul di Resta Force India-Mercedes 1m46.606s +2.357s 33
|
14. Nico Hulkenberg Sauber-Ferrari 1m46.808s +2.559s 36
|
15. Felipe Massa Ferrari 1m46.870s +2.621s 33
|
16. Esteban Gutierrez Sauber-Ferrari 1m47.287s +3.038s 29
|
17. Valtteri Bottas Williams-Renault 1m47.434s +3.185s 33
|
18. Pastor Maldonado Williams-Renault 1m47.761s +3.512s 25
|
19. Giedo van der Garde Caterham-Renault 1m49.434s +5.185s 34
|
20. Charles Pic Caterham-Renault 1m49.526s +5.277s 34
|
21. Max Chilton Marussia-Cosworth 1m49.619s +5.370s 33
|
22. Jules Bianchi Marussia-Cosworth 1m49.731s +5.482s 30
|
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Write σχόλια