FORMULA 1

Column Left

Σάββατο 21 Σεπτεμβρίου 2013

GP ΣΙΓΚΑΠΟΥΡΗΣ: ΑΝΕΜΟΣ ΟΙ HAMILTON-VETTEL ΓΙΑ ΤΑ ΕΛΕΥΘΕΡΑ

Η Μαρίνα Μπέι στη Σιγκαπούρη υποδέχτηκε ομάδες πιλότους και μηχανικούς με τη θερμοκρασία σε αέρα και οδόστρωμα στους 30 βαθμούς Κελσίου ενώ την ίδια στιγμή η υγρασία άγγιζε το 70%. Συνθήκες ήπιες σάουνας δηλαδή…

Η πρώτη περίοδος ελεύθερων δοκιμών στη Μαρίνα Μπέι ξεκίνησε με τις ομάδες να περιμένουν τη βελτίωση των συνθηκών του οδοστρώματος που είχε πολύ σκόνη. Όταν τελικά άρχισε η δράση Red Bull και Mercedes έδειξαν αμέσως πως έχουν τη δυνατότητα να πρωταγωνιστήσουν. Αντίθετα Ferrari και Lotus προβλημάτισαν με την εικόνα τους ειδικά ο Γκροζάν που είχε και προβλήματα με το σύστημα διεύθυνσης. Τελικά ταχύτερος όλων ήταν ο Λιούις Χάμιλτον. Ο Βρετανός όπως και οι υπόλοιποι 21 πιλότοι χρησιμοποίησαν τη μέση γόμα. Πρόκειται για την πιο σκληρή από τις δυο γόμες που έχει θέσει στην διάθεση όλων των ομάδων η Pirelli. 
 

Στη δεύτερη περίοδο ελεύθερων δοκιμών οι χρόνοι κατέβηκαν θεαματικά
 με τη χρήση της πολύ μαλακής γόμας. Οι δυο Red Bull φάνηκε να βρίσκονται σ’ άλλον αγώνα με τους Φέτελ και Γουέμπερ να τρομάζουν τον ανταγωνισμό εναλλασσόμενοι στην κορυφή με ρυθμό ασύλληπτο για τους υπόλοιπους. Αν δεν αλλάξει κάτι δραστικά (σ.σ: μια βροχή θα μας σώσει) τότε είναι καλύτερα να δώσουμε από τώρα στις Red Bull την πρώτη και δεύτερη θέση στον αγώνα. 

Εκ των υπολοίπων τα προβλήματα στο σύστημα διεύθυνσης συνεχίστηκαν για το Γκροζάν με τη Lotus. Ήρθαν μάλιστα να προστεθούν και θέματα με το σύστημα πέδησης στο φινάλε. Έτσι ο Γάλλος πιλότος βρίσκονταν περισσότερη ώρα στο γκαράζ απ’ ότι στην πίστα. Η Lotus έχει αποφασίσει να χρησιμοποιήσει απ’ αυτό τον αγώνα σασί με μεγαλύτερο σε μήκος κατά 10cm μεταξόνιο. O Χάμιλτον κάποια στιγμή ακούστηκε να διαφωνεί με τους μηχανικούς του που τον παρότρυναν να χρησιμοποιήσει και τη μέση γόμα επιμένοντας στην πολύ μαλακή. 

H τροποποίηση στη στροφή 10 κατέβασε τους χρόνους περίπου κατά 1.5sec σύμφωνα με τους μηχανικούς της Mercedes, οπότε η οιαδήποτε σύγκριση με χρόνους στο παρελθόν δεν έχει νόημα. Χαρακτηριστικές των συνθηκών που επικρατούσαν στην πίστα ήταν οι δηλώσεις του Νίκο Ρόσμπεργκ. Ο πιλότος της Mercedes έφερε στη 2η περίοδο την W04 πίσω από τις Red Bull, στην 3η θέση: " Οι συνθήκες ήταν απίστευτα ζεστές είναι για εμάς τους οδηγούς μια μεγάλη πρόκληση να οδηγεί σε τέτοιες συνθήκες. Έχουμε πολύ δουλειά γιατί οι ανταγωνιστές μας είναι πολύ γρήγοροι".

Από την πλευρά του ο αγωνιστικός διευθυντής της Mercedes Ρος Μπρον ξεκαθάρισε πως
οι δυο W04 δεν βρέθηκαν με χαμηλό φορτίο καυσίμου στην πίστα σήμερα, πράγμα που σημαίνει πως αύριο στις ελεύθερες δοκιμές είναι πιθανόν να δούμε τη διαφορά από τις Red Bull να μειώνεται. Ειδικά στη Μαρίνα Μπέι η διαμόρφωση της πίστας και η απόσταση έχουν ως αποτέλεσμα το υψηλότερο φορτίο καυσίμου να έχει μεγαλύτερη από τη συνήθη χρονική επιβάρυνση. 

Ο αγώνας που αναμένεται με μεγάλο ενδιαφέρον θα μεταδοθεί απευθείας την Κυριακή στις 15:00 από την Δημόσια Τηλεόραση και τον ΟΤΕ.

Συνολικά οι χρόνοι στην πρώτη περίοδο ήταν:

Θέση Πιλότος              Ομάδα                  Χρόνος    Διαφορά Γύροι
 1. Lewis Hamilton        Mercedes               1m47.055s           20
 2. Mark Webber           Red Bull-Renault       1m47.420s  +0.365s  20
 3. Sebastian Vettel      Red Bull-Renault       1m47.885s  +0.830s  19
 4. Nico Rosberg          Mercedes               1m48.239s  +1.184s  23
 5. Kimi Raikkonen        Lotus-Renault          1m48.354s  +1.299s  18
 6. Romain Grosjean       Lotus-Renault          1m48.355s  +1.300s  12
 7. Fernando Alonso       Ferrari                1m48.362s  +1.307s  21
 8. Sergio Perez          McLaren-Mercedes       1m49.267s  +2.212s  20
 9. Jean-Eric Vergne      Toro Rosso-Ferrari     1m49.348s  +2.293s  23
10. Esteban Gutierrez     Sauber-Ferrari         1m49.355s  +2.300s  21
11. Pastor Maldonado      Williams-Renault       1m49.481s  +2.426s  20
12. Felipe Massa          Ferrari                1m49.493s  +2.438s  16
13. Valtteri Bottas       Williams-Renault       1m49.510s  +2.455s  21
14. Jenson Button         McLaren-Mercedes       1m49.608s  +2.553s  20
15. Paul di Resta         Force India-Mercedes   1m49.887s  +2.832s  18
16. Adrian Sutil          Force India-Mercedes   1m50.092s  +3.037s  20
17. Nico Hulkenberg       Sauber-Ferrari         1m50.222s  +3.167s  17
18. Daniel Ricciardo      Toro Rosso-Ferrari     1m50.757s  +3.702s  16
19. Jules Bianchi         Marussia-Cosworth      1m52.359s  +5.304s  16
20. Max Chilton           Marussia-Cosworth      1m52.673s  +5.618s  15
21. Giedo van der Garde   Caterham-Renault       1m52.920s  +5.865s  24
22. Charles Pic           Caterham-Renault       1m53.647s  +6.592s  23
 
Στη δεύτερη περίοδο και ενώ η πίστα άρχισε να βελτιώνεται οι χρόνοι κατέβηκαν εντυπωσιακά:
Θέση Πιλότος              Ομάδα                   Χρόνος    Διαφορά  Γύροι
 1. Sebastian Vettel      Red Bull-Renault        1m44.249s           34
 2. Mark Webber           Red Bull-Renault        1m44.853s  +0.604s  30
 3. Nico Rosberg          Mercedes                1m45.258s  +1.009s  34
 4. Lewis Hamilton        Mercedes                1m45.368s  +1.119s  33
 5. Romain Grosjean       Lotus-Renault           1m45.411s  +1.162s  18
 6. Fernando Alonso       Ferrari                 1m45.691s  +1.442s  32
 7. Jenson Button         McLaren-Mercedes        1m45.754s  +1.505s  30
 8. Kimi Raikkonen        Lotus-Renault           1m45.778s  +1.529s  32
 9. Adrian Sutil          Force India-Mercedes    1m46.002s  +1.753s  27
10. Sergio Perez          McLaren-Mercedes        1m46.025s  +1.776s  31
11. Daniel Ricciardo      Toro Rosso-Ferrari      1m46.406s  +2.157s  34
12. Jean-Eric Vergne      Toro Rosso-Ferrari      1m46.429s  +2.180s  33
13. Paul di Resta         Force India-Mercedes    1m46.606s  +2.357s  33
14. Nico Hulkenberg       Sauber-Ferrari          1m46.808s  +2.559s  36
15. Felipe Massa          Ferrari                 1m46.870s  +2.621s  33
16. Esteban Gutierrez     Sauber-Ferrari          1m47.287s  +3.038s  29
17. Valtteri Bottas       Williams-Renault        1m47.434s  +3.185s  33
18. Pastor Maldonado      Williams-Renault        1m47.761s  +3.512s  25
19. Giedo van der Garde   Caterham-Renault        1m49.434s  +5.185s  34
20. Charles Pic           Caterham-Renault        1m49.526s  +5.277s  34
21. Max Chilton           Marussia-Cosworth       1m49.619s  +5.370s  33
22. Jules Bianchi         Marussia-Cosworth       1m49.731s  +5.482s  30

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Write σχόλια