H σημερινή, στο Ιντερλάγκος της Βραζιλίας, ήταν μόλις η τέταρτη φορά σε 18 αγωνιστικά τριήμερα του 2014 που ο Νίκο Ρόσμπεργκ τελείωσε την πρώτη μέρα ταχύτερος του Λιούις Χάμιλτον - καθώς ο Γερμανός φιλοδοξεί στον προτελευταίο αγώνα του φετινού πρωταθλήματος της Formula 1 να μειώσει την υστέρηση των 24 βαθμών από τον Άγγλο στη μάχη του τίτλου.
Και στις δύο περιόδους των ελεύθερων δοκιμών στην πίστα του Σάο Πάουλο, τόσο με τη μαλακή όσο και με τη μέση γόμα, ο Ρόσμπεργκ ήταν δύο δέκατα ταχύτερος του Χάμιλτον και έδειξε να βρίσκεται σε καλύτερη κατάσταση από τον Άγγλο σχετικά με τη ρύθμιση της δικής του Mercedes W05.Ο ταχύτερος της ημέρας δίχως Mercedes ήταν ο Κίμι Ράικονεν, που έφτασε τον Χάμιλτον στα τρία δέκατα - και άφησε άλλα τόσα πίσω τον Ντάνιελ Ρικιάρντο της RBR. Ο Φερνάντο Αλόνσο δεν κατάφερε να ολοκληρώσει το πρόγραμμά του, καθότι η Ferrari F14 T τυλίχθηκε στις φλόγες (πιθανότατα από πρόβλημα της μονάδας ισχύος) στη δεύτερη περίοδο - αναγκάζοντας τον Ισπανό να τρέξει πίσω από τη μπαριέρα για να πάρει έναν πυροσβεστήρα και να την σβήσει.
Παρότι η πρόβλεψη για βροχή δεν επιβεβαιώθηκε σήμερα, η φρέσκια άσφαλτος του Ιντερλάγκος ήταν ιδιαίτερα ολισθηρή - και άρχισε να αποκτά σταδιακά πρόσφυση μόνο πάνω στην ιδανική γραμμή, που στρώνονταν με γόμα. Η ολισθηρότητά της προκάλεσε αρκετά συμβάντα.
Ο Ράικονεν είχε δύο τετ-α-κε με πολλά χιλιόμετρα και ο Ντάνιελ Τζουνκαντέλα το πρωί είχε άλλο ένα, πριν από το ατύχημα στη στροφή 8. Ο 23χρονος Ισπανός, που δοκιμαζόταν από τη Force India στη θέση του Σέρχιο Πέρεθ, προσέκρουσε μετωπικά στον τοίχο και μεταφέρθηκε στο ιατρικό κέντρο της πίστας, προληπτικά.
«Ήταν το πιο παράξενο ατύχημα που είχα ποτέ, διότι ήταν αληθινά απρόσμενο», είπε ο ίδιος ο Τζουνκαντέλα - όμως στη συνέχεια το μονοθέσιο παρουσίασε ένα πρόβλημα με την υπερθέρμανση των συστημάτων του, ως αποτέλεσμα του ατυχήματος, και στέρησε από τον Πέρεθ την δυνατότητα να κάνει το πρόγραμμά του στη δεύτερη περίοδο.
Με μηχανικά προβλήματα έχασαν πάρα πολύ χρόνο, επίσης, στην πρώτη περίοδο ο Τζένσον Μπάτον (απώλεια ισχύος της McLaren) και στη δεύτερη ο Εστεμπάν Γκουτιέρεζ και ο Ζαν-Έρικ Βερν, με προβλήματα στο ηλεκτρικό κύκλωμα και τη μονάδα ισχύος αντίστοιχα. Ωστόσο, το πρωί, με την Toro Rosso του Βερν, ο ανήλικος Μαξ Φερστάπεν είχε πετύχει έναν απολύτως σεβαστό 6 χρόνο.
GP ΒΡΑΖΙΛΙΑΣ 2014
ΕΛΕΥΘΕΡΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ 1
1. Ρόσμπεργκ (Mercedes) 1:12.764
2. Χάμιλτον (Mercedes) 1:12.985 / +0.221s 32
3. Κβίατ (Toro Rosso-Renault) 1:13.723 / +0.959
4. Αλόνσο (Ferrari) 1:13.742 / +0.978
5. Μάσα (Williams-Mercedes) 1:13.811 / +1.047
6. Φερστάπεν (Toro Rosso-Renault) 1:13.827 / +1.063
7. Μαλδονάδο (Lotus-Renault) 1:14.034 / +1.270
8. Ράικονεν (Ferrari) 1:14.114 / +1.350
9. Μάγκνουσεν (McLaren-Mercedes) 1:14.136 / +1.372
10. Ρικιάρντο (RBR-Renault) 1:14.197 / +1.433
11. Σούτιλ (Sauber-Ferrari) 1:14.434 / +1.670
12. Νασρ (Williams-Mercedes) 1:14.522 / +1.758
13. Χούλκενμπεργκ (Force India-Mercedes) 1:14.678 / +1.914
14. Φέτελ (RBR-Renault) 1:14.902 / +2.138
15. Γκροζάν (Lotus-Renault) 1:15.109 / +2.345
16. Τζουνκαντέλα (Force India-Mercedes) 1:16.030 / +3.266
17. Μπάτον (McLaren-Mercedes) -
18. Γκουτιέρεζ (Sauber-Ferrari) -
ΕΛΕΥΘΕΡΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ 2
1. Ρόσμπεργκ (Mercedes) 1:12.123
2. Χάμιλτον (Mercedes) 1:12.336 / +0.213
3. Ράικονεν (Ferrari) 1:12.696 / +0.573
4. Ρικιάρντο (RBR-Renault) 1:12.956 / +0.833
5. Μπότας (Williams-Mercedes) 1:13.035 / +0.912
6. Μάσα (Williams-Mercedes) 1:13.099 / +0.976
7. Αλόνσο (Ferrari) 1:13.122 / +0.999
8. Κβίατ (Toro Rosso-Renault) 1:13.254 / +1.131
9. Φέτελ (RBR-Renault) 1:13.333 / +1.210
10. Μάγκνουσεν (McLaren-Mercedes) 1:13.479 / +1.356
11. Μαλδονάδο (Lotus-Renault) 1:13.497 / +1.374
12. Γκροζάν (Lotus-Renault) 1:13.714 / +1.591
13. Χούλκενμπεργκ (Force India-Mercedes) 1:13.882 / +1.759
14. Γκουτιέρεζ (Sauber-Ferrari) 1:13.902 / +1.779
15. Σούτιλ (Sauber-Ferrari) 1:14.204 / +2.081
16. Μπάτον (McLaren-Mercedes) 1:14.209 / +2.086
17. Βερν (Toro Rosso-Renault) 1:17.171 / +5.048
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Write σχόλια