Μετά από μια απογοητευτική χρονιά το 2014, η ομάδα του Enstone άλλαξε προμηθευτή κινητήρων για φέτος.
Επίσης πέρασε μεγάλο μέρος της περσινής χρονιάς ενισχύοντας τα οικονομικά της και αναδιαρθρώνοντας το τεχνικό της τμήμα ώστε να ανακτήσει την ανταγωνιστικότητά της φέτος.Το νέο μονοθέσιο είναι εμφανώς διαφορετικό από τον προκάτοχό του, έχοντας ένα πιο συμβατικό ρύγχος, αφού το περσινό με τους «χαυλιόδοντες» δεν πληροί τον νέο κανονισμό.
Η Lotus εργάστηκε επίσης πολύ για να βελτιστοποιήσει τις αναρτήσεις της, αφού δέχτηκε πέρσι ένα ισχυρό πλήγμα με την απαγόρευση των συστημάτων FRIC (Front to Rear Inter-Connected, δηλ. διασυνδεδεμένα εμπρός-πίσω).Η νέα Lotus Ε23 είναι εντός προγράμματος για να πάρει μέρος στις πρώτες δοκιμές εξέλιξης, στη Jerez, την 1η Φεβρουαρίου.Ο CEO της Lotus, Matthew Carter, δήλωσε στο «αδελφό» μας AUTOSPORT: «Υπάρχει μεγάλη πίεση για να τελειώσουμε το αυτοκίνητο, αλλά είμαστε εντός προγράμματος για να το καταφέρουμε.
«Όπως και άλλες ομάδες, θα βάλουμε κάποιες τελευταίες πινελιές στη Jerez, αλλά μέχρι στιγμής τα πράγματα πάνε καλά.
«Τα δεδομένα που παίρνουμε από την αεροδυναμική σήραγγα είναι ενθαρρυντικά και ήδη έχουμεαναβαθμίσεις στο ρύγχος και την εμπρός πτέρυγα που είναι δρομολογημένες για την αρχή της αγωνιστικής σεζόν».
Ο Carter είπε επίσης ότι νέοι χορηγοί πρόκειται να προστεθούν στο μονοθέσιο πριν τον πρώτο αγώνα.
Η αλλαγή από τους κινητήρες Renault σε αυτούς της Mercedes έκανε τη Lotus να ελπίζει ότι θα μπορεί ναεπαναλάβει αυτό που πέτυχε η Williams πέρσι, ανεβαίνοντας από τις τελευταίες θέσεις του grid στις πρώτες.
Η αλλαγή από τους κινητήρες Renault σε αυτούς της Mercedes έκανε τη Lotus να ελπίζει ότι θα μπορεί ναεπαναλάβει αυτό που πέτυχε η Williams πέρσι, ανεβαίνοντας από τις τελευταίες θέσεις του grid στις πρώτες.
Ο Carter πιστεύει ότι η σταθεροποιημένη οικονομική κατάσταση της ομάδας και οι αλλαγές στο προσωπικό θα της επιτρέψουν να πραγματοποιήσει τη φιλοδοξία της να απειλήσει τη Williams.
«Ελπίζουμε να προοδεύσουμε και να φτάσουμε εκεί που είναι η Williams», είπε. «Δεν θέλω να είμαι πολύ αισιόδοξος, διότι είναι σημαντικό να είσαι ρεαλιστής, αλλά η τρίτη ή η τέταρτη θέση στο πρωτάθλημα κατασκευαστών είναι πραγματικά ο στόχος μας.
«Όμως αυτό εξαρτάται εν πολλοίς από το πώς η Red Bull θα τα κανονίσει με τη Renault, από το τι θα κάνει ηHonda με τη McLaren και το πού θα βρίσκεται η Ferrari».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Write σχόλια