Σαφώς και είναι νωρίς ακόμα για να βγάλουμε συμπεράσματα, όπως λένε και στο ποδόσφαιρο στις προετοιμασίες των ομάδων, όμως λένε πως η καλή μέρα από το πρωί φαίνεται. Βλέποντας, λοιπόν, τις πρώτες χειμερινές δοκιμές εξέλιξης της Formula1 στη Χέρεθ μου έκανε εντύπωση η Ferrari. Αυτή που έκανε το.... λίφτινγκ, άλλαξε τους πάντες και τα πάντα μέσα στην ομάδα, με στόχο αποκλειστικά και μόνο έναν, την επιστροφή στην κορυφή στο μέλλον.
Η Scuderia κυριάρχησε τις τρεις από τις τέσσερις ημέρες των δοκιμών με τους Σεμπάστιαν Φέτελ και Κίμι Ραϊκόνεν να είναι στο τιμόνι δείχνοντας πως όντως έχουν γίνει αλλαγές και μάλιστα προς το καλύτερο, τη στιγμή που τα προηγούμενα χρόνια έδειχνε στάσιμη. Τουλάχιστον, τώρα δείχνει μια εξέλιξη.
Άλλωστε, και ο ίδιος ο Ραϊκόνεν τόνισε πως υπάρχει βελτίωση στα αδύναμα σημεία της ομάδας του Μαρανέλο, ενώ ο Νίκο Ρόσμπεργκ αποκάλυψε πως στη Mercedes εστιάζουν την προσοχή τους περισσότερο την πιο ιστορική ομάδα της F1, παρά στις υπόλοιπες. Πιλότοι είναι, τρέχουν σε κάθε αγώνα, δοκιμάζουν και εξελίσσουν τα μονοθέσια.
Οπότε κάτι παραπάνω ξέρουν τόσο από εμένα, που γράφω αυτές τις γραμμές, όσο και απ' όλους εμάς που παρακολουθούμε το σπορ. Το πρώτο δείγμα είναι θετικό, απομένει να δούμε και τις άλλες δύο περιόδους δοκιμών στη Βαρκελώνη, ώστε να υπάρχει ξεκάθαρη εικόνα λίγο πριν την πρεμιέρα της Αυστραλίας.
Βέβαια, όπως προανέφερα, ακόμα είναι νωρίς και τα αποτελέσματα θα φανούν στην πίστα, ωστόσο δεν αποκλείεται να δούμε φέτος τη Ferrari να είναι ανταγωνιστική, να διεκδικεί και να κατακτά νίκες και γιατί όχι να διεκδικήσει και τίτλο, όσο κι αν αυτό φαντάζει από δύσκολο έως αδύνατον. Από εκεί και πέρα, θα κάνω μια μικρή αναφορά και στη Sauber, που επίσης έχει δείξει καλά στοιχεία χρησιμοποιώντας τους κινητήρες της Ferrari.Κάτι που δείχνει ότι η ιταλική φίρμα μάλλον δούλεψε για πρώτη φορά μετά από πολλά χρόνια σε όλους τους τομείς, αντί να αρκείται στα λόγια. Επίσης, εντύπωση μου κάνει και η υποτονική απόδοση της McLaren. Άπαντες την περιμένουν πιο δυνατή στη νέα συνεργασία με τη Honda, η οποία επιστρέφει στην κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού μετά την αποχώρησή της το 2008.
Με το... καλημέρα αντιμετωπίζει προβλήματα και αν δεν τα διορθώσει, τότε μπορεί να τα πάει και χειρότερα από τις προηγούμενες χρονιές, παρά το ότι οι προσδοκίες είναι άλλες. Τέλος, ενώ οι Marussia, Caterham ουσιαστικά έχουν... εξαφανιστεί, έρχεται να προστεθεί στα ερωτηματικά η Force India.
Η ινδική ομάδα δεν πήγε στη Χέρεθ, δεν πάει ούτε στη Βαρκελώνη και είναι μεγάλο ερώτημα αυτό που τίθεται αν θα λάβει μέρος στις τελευταίες δοκιμές, τις οποίες θα προλάβει, σύμφωνα με όσα λένε από την ίδια την ομάδα, για να είναι παρούσα και στην πρεμιέρα της Μελβούρνης.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Write σχόλια