Το δεύτερο κομμάτι των δοκιμών εξέλιξης όπως το είδαν οι μηχανικοί της Pirelli. Ποιος ήταν ταχύτερος και από ποια ομάδα; Ποιες γόμες χρησιμοποίησαν; Ποια τα συμπεράσματα ως τώρα;
Οι δοκιμές εξέλιξης πριν την έναρξη του πρωταθλήματος ολοκληρώθηκαν. Όλες οι ομάδες συμμετείχαν στο δεύτερο 4ημερο δοκιμών συμπληρώνοντας μεγάλες αποστάσεις, για να κάνουν εξομοίωση αγώνα.
Ο ταχύτερος χρόνος του δεύτερου 4ημερου και ταυτόχρονα όλων των δοκιμών ήταν 1:18.634. Τον σημείωσε ο οδηγός της Ferrari, Κίμι Ραϊκόνεν, την τελευταία ημέρα χρησιμοποιώντας την P Zero πολύ μαλακή γόμα.
Σε αντίθεση με την προηγούμενη βδομάδα, αυτή τη φορά δεν υπήρξε δοκιμή βρόχινων ελαστικών. Οι ομάδες συγκεντρώθηκαν αποκλειστικά στα σλικ (χωρίς χάραξη) ελαστικά από την αρχή ως το τέλος.
"Κατά τη διάρκεια των 8 ημερών δοκιμών εξέλιξης, επιτύχαμε τους περισσότερους από τους στόχους, που είχαμε θέσει» δήλωσε ο Mario Isola επικεφαλής αγώνων αυτοκινήτου για την Pirelli και πρόσθεσε: “Αυτή τη βδομάδα επιβεβαιώσαμε τα αποτελέσματα της προηγούμενης σειράς δοκιμών ειδικά όσον αφορά στην ταχεία επαναφορά των ελαστικών μετά από υπερθέρμανση. Αυτή ήταν και η βασική επιθυμία των οδηγών για τις γόμες του 2017. Σε σχέση με τη δουλειά που είχαμε την προηγούμενη εβδομάδα, αυτή η βδομάδα ήταν πιο επικεντρωμένη στην απόδοση αλλά και στις προσομοιώσεις αγώνα ενόψει του πρωταθλήματος που ξεκινά. Παρότι τα μονοθέσια δεν αποδίδουν ακόμη το μέγιστο δυνατό είδαμε τον ταχύτερο γύρο που έχει σημειωθεί υπό την παρούσα διαμόρφωση πίστας στη Βαρκελώνη. Ο χρόνος αυτός ήταν πάνω από 3 δευτερόλεπτα ταχύτερος από την περσινή pole και πάνω από 6 δεύτερα ταχύτερος από την pole του 2015. Ο στόχος που είχαμε θέσει να είμαστε 5 δευτερόλεπτα ταχύτεροι από τους χρόνους του 2015 στη Βαρκελώνη. Αυτό επετεύχθη από την πρώτη κιόλας εβδομάδα και τώρα θέτουμε ακόμη πιο φιλόδοξους στόχους. Αν συνεκτιμήσει κανείς ότι πολλοί από τους πιο γρήγορους χρόνους σημειώθηκαν με γόμες που δεν ταιριάζουν τόσο στην Βαρκελώνη και πως τα μονοθέσια θα εξελιχθούν γρήγορα κατά τη διάρκεια της σεζόν τότε φαίνεται καθαρά η εντυπωσιακή απόδοση των μονοθεσίων της νέας γενιάς F1. Πρόκειται για τα ταχύτερα μονοθέσια που έχουν φτιαχτεί ποτέ στην ιστορία του αθλήματος".
ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ ΧΡΟΝΟΙ 2ου ΤΕΣΤ ΣΥΝΟΛΙΚΑ
ΟΔΗΓΟΣ ΟΜΑΔΑ ΓΟΜΑ ΧΡΟΝΟΣ ΜΕΡΑ
Ραϊκόνεν (Ferrari) Πολύ μαλακή 01:18,634 ημέρα 8η
Φέτελ (Ferrari) Πάρα πολύ μαλακή 01:19,024 ημέρα 7η
Μπότας (Mercedes) Πολύ μαλακή 01:19,310 ημέρα 6η
Χάμιλτον (Mercedes) Πάρα πολύ μαλακή 01:19,352 ημέρα
7η
ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ ΧΡΟΝΟΙ ΣΥΝΟΛΙΚΑ TEST 1 - 2
ΟΔΗΓΟΣ ΟΜΑΔΑ ΓΟΜΑ ΧΡΟΝΟΣ ΜΕΡΑ
Ραϊκόνεν (Ferrari) Πολύ μαλακή 01:18,634 ημέρα 8η
Φέτελ (Ferrari) Πάρα πολύ μαλακή 01:19,024 ημέρα 7η
Μπότας (Mercedes) Πολύ μαλακή 01:19,310 ημέρα 6η
Χάμιλτον (Mercedes) Πάρα πολύ μαλακή 01:19,352 ημέρα 7η
Μάσα (Williams) Πάρα πολύ μαλακή 01:19,420 ημέρα 6η
Βερστάπεν (Red Bull) Πολύ μαλακή 01:19,438 ημέρα 8η
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Write σχόλια