FORMULA 1

Column Left

Κυριακή 12 Δεκεμβρίου 2021

Formula 1: Παγκόσμιος πρωταθλητής ο Μαξ Φερστάπεν, stop στην αυτοκρατορία του Χάμιλτον

 

verstappen3434
Όμως δεν το έκανε. Στην εκκίνηση έμεινε σχεδόν κολλημένος, με τον Χάμιλτον να τον προσπερνά και να στρίβει πρώτος. Ο Ολλανδός προσπάθησε να ανακτήσει τη θέση του στη στροφή 6, βούτηξε στην εσωτερική και απαίτησε το προσπέρασμα.

Ο Χάμιλτον βγήκε εκτός πίστας για ασφάλεια και επέστρεψε σε αυτή μετά την επόμενη στροφή! Η Red Bull ζήτησε να δώσει πίσω την πρωτοπορία, οι αγωνοδίκες δεν συμφώνησαν και συνέχισαν κανονικά με τον Χάμιλτον μπροστά και τον Φερστάπεν να ακολουθεί.

Πίσω τους βρισκόταν ο Σέρχιο Πέρεθ με τη δεύτερη Red Bull και ο Κάρλος Σάινθ με τη Ferrari, καθώς ο Λάντο Νόρις με τη McLaren είχε χάσει έδαφος στην εκκίνηση (ήταν 3ος στο grid).

Όμως τα ελαστικά μαλακής γόμας άρχισαν γρήγορα να φθείρονται και η διαφορά ανάμεσά τους να ανοίγει. Έτσι στον γύρο 14 ο Φερστάπεν μπήκε στα pit για να βάλει τη σκληρή γόμα και επέστρεψε στην πίστα πίσω από τις Ferrari και τη McLaren του Λάντο Νόρις. Το λάθος του Σαρλ Λεκλέρκ βοήθησε, ο Νόρις δεν αποτέλεσε εμπόδιο αλλά ο Σάινθ στέρησε χρόνο από τον Ολλανδό.

Ο Μεξικανός έκανε στην άκρη για να μη καθυστερήσει τον teammate του και αμέσως μετά μπήκε στα pit για αλλαγή. Ο Χάμιλτον είχε πλέον στους καθρέφτες του τον Φερστάπεν αλλά στους γύρους που ακολούθησαν το σανίδωσε.

Γύρο με το γύρο άνοιγε τη διαφορά, με αυτή να είναι στα 3.5 δευτερόλεπτα στον γύρο 28, όταν η προσοχή στράφηκε στην εγκατάλειψη του Κίμι Ραϊκόνεν. Ένα πρόβλημα στο σύστημα brake-by-wire της Alfa Romeo, έφερε πρόωρο φινάλε στη σπουδαία καριέρα του Φινλανδού.

Λίγο αργότερα, την ίδια μοίρα είχε και ο έτερος οδηγός της ιταλικής ομάδας, ο αντόνιο Τζιοβινάτζι. Με την Alfa Romeo παρκαρισμένη στην άκρη του δρόμου, το καθεστώς εικονικού αυτοκινήτου ασφαλείας ήταν αναπόφευκτο. Ίσχυσε στο γύρο 37 και κράτησε για 2 γύρους.

Σε αυτό το διάστημα, η Red Bull κάλεσε τον Φερστάπεν και του έβαλε νέο σετ ελαστικών σκληρής γόμας για να πάει μέχρι τέλους. Αντίθετα, η Mercedes κράτησε τον Χάμιλτον στην πίστα με ελαστικά 24 γύρων.

Ο Φερστάπεν άρχισε να ροκανίζει τη διαφορά των 17 δευτερολέπτων αλλά όχι με ρυθμό που ανησυχεί τον πρωταθλητή. Ώσπου στον γύρο 54 ήρθε η απόλυτη ανατροπή. Ο Νικολάς Λατιφι έστειλε τη Williams στον τοίχο της στροφής 14 και αυτό έφερε αυτοκίνητο ασφαλείας.

Η Red Bull κάλεσε τον Φερστάπεν στα pit και του έβαλε τη μαλακή γόμα, ενώ η Mercedes έμεινε άπραγη. Αυτό θα έδινε στον Ολλανδό την ευκαιρία να επιτεθεί στο τέλος εφόσον υπήρχε φυσικά καθεστώς πράσινης σημαίας.

Το είχε, πέρασε και είναι ο παγκόσμιος πρωταθλητής!

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Write σχόλια