Η FIA που λειτουργεί ως Παγκόσμιο Συμβούλιο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού ενέκρινε τελικά τροποποιήσεις των κανονισμών στη τελευταία συνεδρίασή του, ως επιστέγασμα διεργασιών ανάμεσα στη FIA και την FOTA.
Ορισμένες από τις αποφάσεις είναι καταλυτκές, μεταξύ των οποίω συγκαταλέγεται η απαγόρευση δοκιμών εξέλιξης εντός της σεζόν, ο διπλασιασμός της ζωής των κινητήρων και ο περιορισμός του αριθμού τους αλλά και του ανώτατου ορίου περιστροφής τους, αλλά και η υποχρεωτική παύση εργασιών στα εργοστάσια των ομάδων για έξι εβδομάδες ετησίως. Σχετικά με τις απονομές και τα βραβεία, η FIA θα διεξάγει την έρευνα αγοράς από το κοινό για να διαπιστώσει τις προτιμήσεις του, αν και ο πρόεδρος της Διεθνούς Ομοσπονδίας, Max Mosley, υποστήριξε ότι η υλοποίηση του οράματος του Bernie Ecclestone εντός του 2009, θα απαιτηθεί ομόφωνη συναίνεση από τις ομάδες, το οποίο αιωρείται μέχρι στιγμής. Αγνωστο παραμένει επίσης η πρόθεση των αρμοδίων για το αν η Cosworth θα παρέχει έναν ενιαίο κινητήρα σε οικονομική τιμή για το 2010, ή αν οι Κατασκευαστές θα παρέχουν στις ανεξάρτητες ομάδες κινητήρες με κόστος χαμηλότερο των 5 εκατομμυρίων ευρώ ετησίως...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Write σχόλια