Στο τεχνητό νησί Γιας, ανοιχτά της ανατολικής ακτής του Αμπου Ντάμπι, οδηγοί και μονοθέσια ετοιμάζονται πυρετωδώς για να δώσουν αύριο (κατατακτήριες δοκιμές) και μεθαύριο (γκραν πρι, 15.00) τον αγώνα της χρονιάς! Πρόκειται για ένα συναρπαστικό φινάλε, που μόνο ο μετρ του είδους Αλφρεντ Χίτσκοκ θα μπορούσε να σκηνοθετήσει. Το τελευταίο σιρκουί του πρωταθλήματος της F1 βρίσκει τέσσερις πιλότους να έχουν μαθηματικές ελπίδες για τον τίτλο. Ο Φερνάντο Αλόνσο (246 β.) έχει τις περισσότερες ώστε να στεφθεί για τρίτη φορά παγκόσμιος πρωταθλητής, οι Μαρκ Ουέμπερ (238), Σεμπάστιαν Φέτελ (231) διεκδικούν με αξιώσεις τον πρώτο τους τίτλο, ενώ ο Λιούις Χάμιλτον (222) αισθάνεται αρκετά ανταγωνιστικός και έτοιμος να κάνει τη μεγάλη έκπληξη.
Τα σενάρια και οι υποθέσεις αναφορικά με τον πρωταθλητή είναι πολλά, κουραστικά και περίπλοκα. Το μόνο που θα σας παραθέσουμε είναι το... τολμηρότερο. που θέλει τον τίτλο να κρίνεται σε τριπλή ισοβαθμία ανάμεσα σε Αλόνσο, Ουέμπερ, Φέτελ. Κάτι που δεν έχει συμβεί ποτέ στην ιστορία του αθλήματος. Η μικρότερη διαφορά που έχει κρίνει πρωτάθλημα οδηγών ήταν ο μισός βαθμός ανάμεσα στο Νίκι Λάουντα (72 β.) και τον Αλεν Προστ (71,5).
Ο κανονισμός της FIA αναφέρει ότι πρωταθλητής είναι εκείνος που θα συγκεντρώσει τους περισσότερους βαθμούς. Σε περίπτωση ισοβαθμίας, κριτήριο αποτελούν οι νίκες που έχει ο κάθε πιλότος. Αν πάλι υπάρχει ισοπαλία, τότε οι δεύτερες θέσεις αποτελούν το αμέσως επόμενο νόμιμο κριτήριο, ενώ εάν ανατραπεί και αυτό το σενάριο τότε θα εξετασθεί το πόσες φορές έχουν κατακτήσει την 3η και 4η θέση.
Ο Αλόνσο, με το υπάρχον σύστημα, έχει το προβάδισμα καθώς αρκείται και στη δεύτερη θέση, αδιαφορώντας για το τι θα κάνουν οι υπόλοιποι. Στη χθεσινή συνέντευξη Τύπου, πάντως, εμφανίστηκε συγκρατημένα αισιόδοξος.
«Γνωρίζουμε πως αν κάνουμε τα πάντα τέλεια, τότε θα έχουμε την ευκαιρία να πιάσουμε τον στόχο που έχουμε θέσει στους εαυτούς μας στην αρχή της χρονιάς. Μπορούμε να τα καταφέρουμε ακόμα και αν γνωρίζουμε ότι οι κύριοι αντίπαλοί μας είναι πολύ ισχυροί μέχρι στιγμής εκτός από έναν αγώνα», τόνισε.
Στο ίδιο μήκος κύματος και ο Ουέμπερ. «Θέλω να στεφθώ πρωταθλητής, αλλά αν πάλι δεν τα καταφέρω θα έχω άλλη μια ευκαιρία του χρόνου. Στο παρελθόν δεν είχα ποτέ στη διάθεσή μου ένα πραγματικό μονοθέσιο-νικητή, τώρα, όμως, έχω».
Ο ομόσταβλός του στη Red Bull-Renault, Σεμπάστιαν Φέτελ, εμφανίζεται χωρίς άγχος. «Πρώτος στόχος μου είναι να πάρω την pole position και δεύτερος να νικήσω τον αγώνα. Μετά θα δούμε τι θα γίνει. Τα πράγματα είναι απλά. Θα είναι ένα μεγάλο Σαββατοκύριακο».
Πιο... χαλαρός εμφανίστηκε ο Χάμιλτον, ο οποίος έχει και τις λιγότερες πιθανότητες. «Δεν ασχολούμαι καθόλου με τους άλλους τρεις διεκδικητές. Εχουν περισσότερα να χάσουν απ’ ό, τι εγώ. Θα οδηγήσω flat-out. Ολα μπορεί να συμβούν». Η πίστα της «Γιας Μαρίνα» έχει υψηλή μέση ωριαία ταχύτητα, μεγάλο εύρος στη διαδρομή της και εκτεταμένες εξόδους διαφυγής. Η μεγαλύτερη καινοτομία του αγώνα είναι ότι είναι ο μοναδικός ημέρας - νύχτας. Αρχίζει με φυσικό φωτισμό στις 17.00 τοπική ώρα και ολοκληρώνεται μετά τη δύση του ηλίου, με τους προβολείς της πίστας, πάντως, να είναι αναμμένοι καθ’ όλη τη διάρκεια των 55 γύρων που διαρκεί.
Σάββατο 13 Νοεμβρίου 2010
Πρωτοφανες φιναλε στη φορμουλα 1
About Sportgreece
Author Description here.. Nulla sagittis convallis. Curabitur consequat. Quisque metus enim, venenatis fermentum, mollis in, porta et, nibh. Duis vulputate elit in elit. Mauris dictum libero id justo.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Write σχόλια