O Γερμανός ήταν ταχύτερος και στις δυο περιόδους δοκιμών ακολουθούμενος από τον teammate του στη Red Bull Μαρκ Γουέμπερ. Χρησιμοποιώντας τόσο τη μέση όσο και την πολύ μαλακή γόμα οι Ταύροι έδειξαν ξεκάθαρα ποιος θα έχει το πάνω χέρι αυτό το Σαββατοκύριακο στην πίστα.
Η RB6 είναι με διαφορά το ταχύτερο μονοθέσιο μη σας ξεγελούν οι χρόνοι καθότι ο γύρος δεν διαρκεί 1:40 όπως στις περισσότερες πίστες αλλά 1:12 λόγω της μικρότερης απόστασης (4.3km). Οι επιδόσεις του Φέτελ δημιουργούν ακόμη μεγαλύτερη ένταση στη Red Bull από τις δηλώσεις του Γουέμπερ που δε δίστασε να τονίσει ότι "συναισθηματικά" η ομάδα προτιμά το Γερμανό teammate του.
O πρωτοπόρος της βαθμολογίας Φερνάντο Αλόνσο ήταν 3ος στη 2η περίοδο δοκιμών αλλά στην πρώτη βρέθηκε σε δύσκολη θέση όταν αναγκάστηκε να σταματήσει στην πίστα γιατί υπήρχε φόβος για τον κινητήρα του.
Οι μηχανικοί της Ferrari άλλαξαν κινητήρα για τη 2η περίοδο. Ο Ισπανός έχει χρησιμοποιήσει στις αρχές Σεπτεμβρίου στη Μόντσα τον τελευταίο καινούργιο κινητήρα (8ο) και σίγουρα στη Ferrari προσπαθούν να εξοικονομήσουν χιλιόμετρα στη χρήση των κινητήρων για να μην χρειαστούν ένατο αυτό το Σαββατοκύριακο ή στον τελευταίο αγώνα την ερχόμενη βδομάδα στο Άμπου Ντάμπι. Η χρήση έξτρα κινητήρα επισύρει ποινή 10 θέσεων στην εκκίνηση.
Μια τάξη μεγέθους για τη διάρκεια ζωής ενός κινητήρα F1 με τις φετινές προδιαγραφές είναι τα 2000km.
Ο έτερος διεκδικητής του πρωταθλήματος, Λιούις Χάμιλτον είναι ευχαριστημένος με το set –up της ΜΡ4/25 ειδικά με το τροποποιημένο πάτωμα. Σημείωσε τον 4ο χρόνο της ημέρας και έδειξε ότι αύριο και μεθαύριο θα είναι σε θέση να εκμεταλλευτεί όποιες ευκαιρίες του δοθούν ειδικά αν επαληθευτεί η πρόβλεψη του καιρού για βροχή. Η πίστα του Ιντερλάγος βρίσκεται στα 800m υψόμετρο, ψηλότερα από κάθε άλλη πίστα που γίνεται αγώνας F1 και οι ξαφνικές μπόρες αυτή την εποχή είναι καθημερινό φαινόμενο.
Σάββατο 6 Νοεμβρίου 2010
GP Βραζιλιας, ταχυτερος ο Φέτελ
About Sportgreece
Author Description here.. Nulla sagittis convallis. Curabitur consequat. Quisque metus enim, venenatis fermentum, mollis in, porta et, nibh. Duis vulputate elit in elit. Mauris dictum libero id justo.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Write σχόλια