Το νέο μονοθέσιο της Ferrari έχει σημαντικές δομικές αλλαγές σε σχέση με την F10 του περασμένου πρωταθλήματος της Formula 1 και ορισμένες ακραίες επιλογές στη δομή και το υλικό του αμαξώματος, σύμφωνα με τον ιταλικό Τύπο.
Οι αλλαγές είναι τέτοιες που ο τεχνικός διευθυντής της ομάδας, Aldo Costa, θεωρούσε κρίσιμες τις δοκιμές πρόσκρουσης στις οποίες υποβάλλεται κάθε μονοθέσιο από τη FIA. Τελικώς αυτές οι δοκιμές αναφέρεται ότι στέφθηκαν με επιτυχία.
Οι δοκιμές πρόσκρουσης έγιναν στο Bollate, κοντά στο Μιλάνο, υπό την επίβλεψη εκπροσώπου της Ομοσπονδίας. Το μονοθέσιο παρουσίασε ένα ράγισμα στην επιφάνεια του μονοκόκ, αλλά τελικά αυτό δεν αποδείχθηκε ανησυχητικό.
Το μονοθέσιο της Ferrari, όπως και της πλειοψηφίας των άλλων ομάδων, βρίσκεται πια στο τελικό στάδιο της κατασκευής του και φυσικά πρόκειται να διαρρεύσει καμιά συγκεκριμένη άλλη πληροφορία για το σχεδιασμό του. Το βέβαιο είναι ότι η επιστροφή του Συστήματος Ανάκτησης Κινητικής Ενέργειας (KERS) και τα χαρακτηριστικά των νέων ελαστικών της Pirelli έχουν επιβάλλει σημαντικές αλλαγές στο σχεδιασμό και την κατανομή βάρους.
Τα νέα μονοθέσια των περισσότερων ομάδων της F1 θα αποκαλυφθούν μέσα στον Ιανουάριο ή την 1η Φεβρουαρίου 2011, οπότε και ξεκινούν οι χειμερινές δοκιμές εξέλιξης ενόψει του πρώτου Grand Prix της νέας χρονιάς, στο Μπαχρέιν την 13η Μαρτίου 2011.
auto.in.gr
Παρασκευή 31 Δεκεμβρίου 2010
Σαρωτικες αλλαγες στη νεα Ferrari
About Sportgreece
Author Description here.. Nulla sagittis convallis. Curabitur consequat. Quisque metus enim, venenatis fermentum, mollis in, porta et, nibh. Duis vulputate elit in elit. Mauris dictum libero id justo.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Write σχόλια