Το Παγκόσμιο Συμβούλιο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού συνεδρίασε την Παρασκευή στο Παρίσι και επιβεβαίωσε ότι θα επικυρώσει κανονισμούς που του προτάθηκαν από την επιτροπή της Formula 1, μετά από συζητήσεις μεταξύ των ομάδων. Η συμφωνία προωθεί ριζική αναδιοργάνωση στα επόμενα δύο χρόνια, με σημαντικές αλλαγές να έχουν εγκριθεί για το 2011 και όλους τους νέους κανονισμούς για τους κινητήρες να έχουν πάρει το πράσινο φως για το 2013.
Η ιδέα για κινούμενες πίσω πτέρυγες το 2011, η οποίες θα βοηθούν στο προσπέρασμα, εγκρίθηκε, κάτι που σημαίνει ότι οι ομάδες πλέον εστιάζουν στο πως θα μεταφέρουν αυτό το κόνσεπτ στο σχεδιασμό των νέων τους μονοθεσίων.
Η Fia επίσης αποφάσισε να κάνει αυστηρότερους τους κανονισμούς του αμαξώματος, σε μια προσπάθεια να αποτραπεί η επανάληψη της διαμάχης που προκάλεσαν φέτος οι ισχυρισμοί ότι η Red Bull και η Ferrari έκαμπταν παράνομα τα εμπρός φτερά τους.
Το σχετικό πλάνο με τα «επίπεδα αναφοράς» των συγκεκριμένων κανονισμών είναι να γίνουν αυστηρότεροι, όπως και να καλυτερεύσουν τα τεστ παραμόρφωσης του αμαξώματος στο εμπρός μέρος αυτού του χώρου των μονοθεσίων.
Η Παγκόσμια Ομοσπονδία αποφάσισε επίσης, ότι οι κινητήρες από το 2013 και μετά θα είναι τετρακύλινδροι τούρμπο των 1,6 λίτρων με περιοριστή στις 12000 στροφές, κάτι που πιστεύεται ότι θα μειώσει την κατανάλωση καυσίμου περί το 35%, αλλά ταυτόχρονα δεν θα χαθεί η ιπποδύναμη, αφού θα χρησιμοποιείται και το KERS.
Για το 2013, οι οδηγοί θα έχουν περιορισμό χρήσης μόλις πέντε κινητήρων μέσα στη χρονιά, με το όριο αυτό να πέφτει κι άλλο, στους τέσσερις το 2014. «Χέρι» μπήκε και στα κιβώτια ταχυτήτων, τα οποία θα πρέπει να χρησιμοποιούνται για πέντε συνεχείς αγώνες αντί για τέσσερις, ενώ η ενδιάμεση γόμα ελαστικών επιστρέφει στη Formula 1 το 2011.
Τέλος, σε ένα επίσης πολυσηζητημένο φετινό θέμα, οι εντολές των ομάδων… απενοχοποιούνται, καθώς αποφασίστηκε να μην ισχύει πλέον η απαγόρευση. Ωστόσο, η Fia τόνισε ότι θα υπάρξει κανονισμός που θα επιτρέπει την τιμωρία των ομάδων αν θεωρηθεί ότι δυσφημούν το άθλημα…
Σάββατο 11 Δεκεμβρίου 2010
Αλλαγες και νεα εποχη στην Formula 1
About Sportgreece
Author Description here.. Nulla sagittis convallis. Curabitur consequat. Quisque metus enim, venenatis fermentum, mollis in, porta et, nibh. Duis vulputate elit in elit. Mauris dictum libero id justo.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Write σχόλια