Ο Μπέρνι Εκλεστοουν έχει αποχωρήσει από την προεδρία της Φόρμουλα 1 εξαιτίας του σκανδάλου δωροδοκίας, ωστόσο κινεί ακόμα τα νήματα στο σπορ.
Στον απόηχο του σοβαρού ατυχήματος του Μίχαελ Σουμάχερ, η κοινωνία της Φόρμουλα 1 ετοιμάζεται για την αντίστροφη μέτρηση ακόμη ενός Παγκοσμίου Πρωταθλήματος. Η κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού ετοιμάζεται να υποδεχθεί τα νέα μονοθέσια, τα οποία παρουσιάζονται κατά σειρά τις επόμενες μέρες, σε ένα νέο πρωτάθλημα που φέρνει αρκετές αλλαγές.
Ο Μπέρνι Εκλεστοουν έχει αποχωρήσει από την προεδρία της Φόρμουλα 1 εξαιτίας του σκανδάλου δωροδοκίας στο οποίο φέρεται να συμμετέχει, μέχρις ότου ολοκληρωθεί η δίκη του που είναι προγραμματισμένη για τον Απρίλιο. Θα κινεί ακόμα τα νήματα στο άθλημα, ωστόσο η επιτήρησή του από τα υπόλοιπα μέλη του διοικητικού συμβουλίου θα είναι αυξημένη.
Ο Εκλεστοουν είναι ο άνθρωπος που έχει εκτοξεύσει την εμπορική δυναμική του αθλήματος και επί των ημερών του το ενδιαφέρον για τη Φόρμουλα 1 έχει αυξηθεί κατακόρυφα.
Οι συνεχείς κατακτήσεις από τον οδηγό φαινόμενο, Σεμπάστιαν Φέτελ, έχουν περιορίσει κάπως το ενδιαφέρον τα τελευταία χρόνια, ωστόσο ο σχεδιασμός των μονοθεσίων και οι σχεδιαστές είναι που προσθέτουν ακόμη μεγαλύτερο αγωνιστικό βάρος στον Γερμανό πιλότο.
Αδιαφιλονίκητο φαβορί παραμένει η Ρεντ Μπουλ και για τη φετινή αγωνιστική χρονιά, παρά το γεγονός πως το πρωτάθλημα ξεκινά σε κάτι λιγότερο από 50 ημέρες, με το Γκραν Πρι της Αυστραλίας που είναι προγραμματισμένο για τις 16 Μαρτίου.
Η περίοδος που προηγείται των αγώνων αφορά μεν τις παρουσιάσεις των μονοθεσίων που θα πραγματοποιηθούν αυτές τις μέρες, αλλά κυρίως τις δοκιμές που θα γίνουν για να βελτιωθούν οι επιδόσεις των αυτοκινήτων σε όλη την προαγωνιστική περίοδο.
Η μαλαισιανή Κάτεραμ θα έχει δύο νέους πιλότους και αμφότερες οι περιπτώσεις συγκεντρώνουν το ενδιαφέρον. Ο Καμούι Κομπαγιάσι επιστρέφει στις πίστες ύστερα από έναν χρόνο και δήλωσε πως το συναίσθημα της επιστροφής είναι υπέροχο, ενώ ο έτερος πιλότος είναι ο Σουηδός Μάρκους Ερικσον. Ο 23χρονος θα γίνει ο πρώτος Σουηδός που συμμετέχει στο πρωτάθλημα της Φόρμουλα 1 μετά τον Στέφαν Γιόχανσον που αγωνιζόταν το 1991.
Ο Μπέρνι Εκλεστοουν έχει αποχωρήσει από την προεδρία της Φόρμουλα 1 εξαιτίας του σκανδάλου δωροδοκίας στο οποίο φέρεται να συμμετέχει, μέχρις ότου ολοκληρωθεί η δίκη του που είναι προγραμματισμένη για τον Απρίλιο. Θα κινεί ακόμα τα νήματα στο άθλημα, ωστόσο η επιτήρησή του από τα υπόλοιπα μέλη του διοικητικού συμβουλίου θα είναι αυξημένη.
Ο Εκλεστοουν είναι ο άνθρωπος που έχει εκτοξεύσει την εμπορική δυναμική του αθλήματος και επί των ημερών του το ενδιαφέρον για τη Φόρμουλα 1 έχει αυξηθεί κατακόρυφα.
Οι συνεχείς κατακτήσεις από τον οδηγό φαινόμενο, Σεμπάστιαν Φέτελ, έχουν περιορίσει κάπως το ενδιαφέρον τα τελευταία χρόνια, ωστόσο ο σχεδιασμός των μονοθεσίων και οι σχεδιαστές είναι που προσθέτουν ακόμη μεγαλύτερο αγωνιστικό βάρος στον Γερμανό πιλότο.
Αδιαφιλονίκητο φαβορί παραμένει η Ρεντ Μπουλ και για τη φετινή αγωνιστική χρονιά, παρά το γεγονός πως το πρωτάθλημα ξεκινά σε κάτι λιγότερο από 50 ημέρες, με το Γκραν Πρι της Αυστραλίας που είναι προγραμματισμένο για τις 16 Μαρτίου.
Η περίοδος που προηγείται των αγώνων αφορά μεν τις παρουσιάσεις των μονοθεσίων που θα πραγματοποιηθούν αυτές τις μέρες, αλλά κυρίως τις δοκιμές που θα γίνουν για να βελτιωθούν οι επιδόσεις των αυτοκινήτων σε όλη την προαγωνιστική περίοδο.
Η μαλαισιανή Κάτεραμ θα έχει δύο νέους πιλότους και αμφότερες οι περιπτώσεις συγκεντρώνουν το ενδιαφέρον. Ο Καμούι Κομπαγιάσι επιστρέφει στις πίστες ύστερα από έναν χρόνο και δήλωσε πως το συναίσθημα της επιστροφής είναι υπέροχο, ενώ ο έτερος πιλότος είναι ο Σουηδός Μάρκους Ερικσον. Ο 23χρονος θα γίνει ο πρώτος Σουηδός που συμμετέχει στο πρωτάθλημα της Φόρμουλα 1 μετά τον Στέφαν Γιόχανσον που αγωνιζόταν το 1991.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Write σχόλια