FORMULA 1

Column Left

Κυριακή 29 Ιουνίου 2014

Formula 1: ΑΛΑΛΓΕΣ ΣΤΗΝ ΕΚΚΙΝΗΣΗ ΚΑΙ ΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΑΓΩΝΩΝ

Formula 1: Εκκίνηση από στάση μετά την αποχώρηση του αυτοκινήτου ασφαλείας στους κανονισμούς του 2015
Από στάση θα εκκινούν τα μονοθέσια στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της Formula 1 μετά την αποχώρηση του αυτοκινήτου ασφαλείας από την πίστα. Νέοι περιορισμοί στις δοκιμές εξέλιξης αποσκοπούν στον περιορισμό του κόστους για τις ομάδες του πρωταθλήματος  

Μια σειρά προτάσεων για τη βελτίωση του θεάματος που προσφέρει σήμερα το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της Formula 1 ενέκρινε το παγκόσμιο συμβούλιο μηχανοκίνητου αθλητισμού της FIA.

Ανάμεσα στους νέους κανονισμούς, οι οποίοι μάλιστα πρόκειται να εφαρμοστούν την αμέσως επόμενη αγωνιστική σεζόν, ξεχωρίζει εκείνος που προβλέπει την εκκίνηση των μονοθεσίων από στάση μετά την αποχώρηση του αυτοκινήτου ασφαλείας από την πίστα.

Αναθεωρημένες θα επιστρέψουν οι τεχνικές προδιαγραφές για τον σχεδιασμό του ρύγχους των μονοθεσίων, ενώ οι περιορισμοί στον αριθμό των δοκιμών που διεξάγονται πριν την έναρξη του πρωταθλήματος, στον αριθμό των κινητήρων που αντιστοιχεί σε κάθε οδηγό και στη χρήση των αεροσηράγγων, έχουν ως σκοπό την περαιτέρω μείωση του κόστους για τις ομάδες που συμμετέχουν στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της Formula 1.

Αναθεωρημένες θα επιστρέψουν οι τεχνικές προδιαγραφές για τον σχεδιασμό του ρύγχους των μονοθεσίων, ενώ οι περιορισμοί στον αριθμό των δοκιμών που διεξάγονται πριν την έναρξη αλλά και κατά τη διάρκεια του πρωταθλήματος, στον αριθμό των κινητήρων που αντιστοιχεί σε κάθε οδηγό και στη χρήση των αεροσηράγγων, έχουν ως σκοπό την περαιτέρω μείωση του κόστους για τις ομάδες που συμμετέχουν στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της Formula 1.
Αναλυτικότερα, οι περίοδοι των ελεύθερων δοκιμών πριν την έναρξη της αγωνιστικής σεζόν θα περιοριστούν αρχικά στις τρεις και το 2016 στις δύο, ενώ θα πραγματοποιούνται επί ευρωπαϊκού εδάφους, απόφαση που καταργεί ουσιαστικά τις δοκιμές στην πίστα του Bahrain.
Κατά τη διάρκεια του πρωταθλήματος, ο δοκιμαστικές περίοδοι μειώνονται σε δύο, με τις ομάδες να έχουν την υποχρέωση να αφιερώνουν το μισό χρόνο που θα έχουν στη διάθεσή τους σε νέους οδηγούς.

Επίσης, από το 2015 τα μονοθέσια θα βρίσκονται σε καθεστώς parc ferme μετά την τελευταία περίοδο των ελεύθερων δοκιμών, ενώ το παγκόσμιο συμβούλιο μηχανοκίνητου αθλητισμού της FIA πρόκειται να επανεξετάσει την πρόταση για την απαγόρευση στη χρήση εξοπλισμού για την επίτευξη της ιδανικής θερμοκρασίας των ελαστικών.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Write σχόλια