FORMULA 1

Column Left

Πέμπτη 30 Απριλίου 2015

Αποτελέσματα Πανελλήνιου Διαγωνισμού F1 in Schools Ελλάδος 2015

τελικοςφ
Οι Τελικοί Αγώνες του 4ου Πανελλήνιου Διαγωνισμού Τεχνολογίας F1 in schools 2015 διενεργήθηκαν στην Θεσσαλονίκη την Παρασκευή 24 έως Κυριακή 26 Απριλίου 2015 στις εγκαταστάσεις του Αμερικανικού Κολλεγίου Ανατόλια, με την συμμετοχή 16 ομάδων μαθητών Λυκείου και Γυμνασίου από όλη την Ελλάδα.
Νικήτρια Ομάδα ανακηρύχθηκε η ομάδα Reset από το Αμερικανικό Κολλέγιο Ανατόλια.
Την 2η θέση κατέλαβε η ομάδα Road Runners από την Ελληνογερμανική Αγωγή.
Την 3η θέση η ομάδα Veloc Racing από το Ελληνοαμερικάνικο Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Κολλεγίου Ψυχικού.
Οι Αγώνες τελούσαν υπό την αιγίδα της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας.
Οι τρεις νικήτριες ομάδες μαθητών θα εκπροσωπήσουν την Ελλάδα στους παγκόσμιους τελικούς F1 in Schools 2015, που θα διενεργηθεί τον Σεπτέμβριο του 2015 στη Σιγκαπούρη, στο περιθώριο του Grand Prix της Formula 1.
Στο F1 in Schools οι μαθητές αποκτούν γνώσεις Καινοτομίας & Επιχειρηματικότητας, σχεδιάζουν και κατασκευάζουν τα δικά τους F1 μοντέλα αυτοκινήτων, μαθαίνουν να συνεργάζονται και να δουλεύουν ομαδικά στα πρότυπα των επαγγελματικών ομάδων της Formula 1. Σκοπός του προγράμματος είναι να οδηγήσει τους μαθητές, μέσα από τον σχεδιασμό και την κατασκευή μικρών F1 μοντέλων αγωνιστικών αυτοκινήτων, στην εμπειρική απόκτηση βασικών γνώσεων πάνω στις Φυσικές Επιστήμες, τις Νέες Τεχνολογίες, την Μηχανική και τα Μαθηματικά, καθώς και στην ανάπτυξη πολύτιμων δεξιοτήτων και ικανοτήτων (προσωπικών και επαγγελματικών).
Το πρόγραμμα F1 in Schools υλοποιείται εδώ και 14 χρόνια σε περισσότερες από 30 χώρες παγκοσμίως, με την συμμετοχή 17.000 και πλέον μαθητών, ηλικίας 9-19 ετών. Είναι μία διεθνής πρωτοβουλία που υποστηρίζεται από τις Κυβερνήσεις αρκετών χωρών, όπως της Αγγλίας, Ιρλανδίας, Γερμανίας, Αυστραλίας, Μαλαισίας, ΗΠΑ, ΗΑΕ, Κύπρου.
Τελική Βαθμολογία & Κατάταξη Ομάδων στους Τελικούς Αγώνες 2015:
Βραβεία που Απονεμήθηκαν:
"Ευ αγωνίζεσθαι" – The Drivers, 1ο Εργαστηριακό Κέντρο Γιαννιτσών.
  • Καλύτερης Ομάδας από Δημόσιο Σχολείο– SBMT Racing Team, Γενικό Λύκειο Ξυλοκάστρου.
  • Καλύτερης Ομάδας Γυμνασίου– Ghost Racers, Αμερικανικό Κολλέγιο Ανατόλια, Β’ Γυμνάσιο.
  • Καλύτερου Χαρτοφυλακίου (Portfolio) – X-aileRacing, Ελληνογαλλική Σχολή ‘Saint Joseph’ Αθηνών.
  • Καλύτερων Ενεργειών Marketing– P6wer, Εκπαιδευτήρια Φρυγανιώτη.
  • Καλύτερου Τεχνικού – Επαγγελματικού Λυκείου– The Drivers, 1ο Εργαστηριακό Κέντρο Γιαννιτσών.
  • Καλύτερου Εκθεσιακού Περιπτέρου– White Squall, Σχολή Μωραΐτη.
  • Καινοτόμου Σκέψης– Fast 6 Racing, Εκπαιδευτική Αναγέννηση.
  • Έρευνας και Ανάπτυξης– Reset, Αμερικανικό Κολλέγιο Ανατόλια, Β’ Λύκειο.
  • Καλύτερης Μηχανικής Κατασκευής– X-aile Racing, Ελληνογαλλική Σχολή ‘Saint Joseph’ Αθηνών.
  • Καλύτερης Ταυτότητας Ομάδας– White Squall, Σχολή Μωραΐτη.
  • Καλύτερης Προφορικής Παρουσίασης– Reset, Αμερικανικό Κολλέγιο Ανατόλια, Β’ Λύκειο.
  • Καλύτερης Πρωτοεμφανιζόμενης Ομάδας– SBMT Racing Team, Γενικό Λύκειο Ξυλοκάστρου.
  • Καλύτερης Ιστοσελίδας– Road Runners, Ελληνογερμανική Αγωγή.
  • Καλύτερης Χρήσης Εργαλείων SocialMedia – P6wer, Εκπαιδευτήρια Φρυγανιώτη.
  • Εμμονής Αντιμετώπισης Αντιξοοτήτων– Dark Orb Racing, Εκπαιδευτήρια Δούκα.
  • Δοκιμασίας PressureChallenge – Sciron, Τοσίτσειο Αρσάκειο Σχολείο Εκάλης.
  • Ταχύτερου Αυτοκινήτου– Achaia Racing Team (ART), Αρσάκειο Πατρών.
  • Νικήτριας Ομάδας Αγώνων Knock-out– Reset, Αμερικανικό Κολλέγιο Ανατόλια, Β’ Λύκειο.
  • ΒραβείοAnatolia College Center for STEM Education – Blue Ignis, Ριζάρειος Εκκλησιαστική Σχολή.
  • ΒραβείοAnatolia College Center for STEM Education – Blue Falcon, Ελληνικό Κολλέγιο Θεσσαλονίκης.
  • Βραβείο Προέδρου Κριτικής Επιτροπής Τελικών Αγώνων – Στον μαθητή Κοτρόπουλο Λεόντη της ομάδας P6werΕκπαιδευτήρια Φρυγανιώτη.
  • Γυναικείου Μηχανοκίνητου Αθλητισμού– Infinite RacingΕκπαιδευτήρια Μαντουλίδη.
  • 3ηςΝικήτριας Ομάδας – Veloc Racing, Ελληνοαμερικάνικο Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Κολλεγίου Ψυχικού.
  • 2ηςΝικήτριας Ομάδας – Road Runners, Ελληνογερμανική Αγωγή.
  • 1ηςΝικήτριας Ομάδας – Reset, Αμερικανικό Κολλέγιο Ανατόλια, Β’ Λύκειο

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Write σχόλια