FORMULA 1

Column Left

Παρασκευή 31 Ιουλίου 2015

Η Renault βρίσκεται πιο κοντά στην αγορά της Lotus,

Να πάρει πίσω τα ηνία από τη Genii Capital, που ηγείται της Lotus, θέλει η Renault. Όπως αναφέρει το espnf1.com, η γαλλική εταιρεία βρίσκεται πιο κοντά στο να πάρει ξανά τις μετοχές και να επιστρέψει με ιδιόκτητη ομάδα στη Formula1. Πάντως, ο Σιρίλ Αμπιτεμπούλ τόνισε πως απόφαση αναμένεται να έχουμε κατά τη διάρκεια του δεύτερου μισού της σεζόν, καθώς και ότι θα πρέπει η προμηθεύτρια κινητήρων των Red Bull, Toro Rosso να προσέξει ιδιαίτερα τις οικονομικές δυσκολίες. «Δεν έχει γίνει τίποτα ακόμα, είμαστε πολύ πιο κοντά σ' ένα συμπέρασμα και σε μία απόφαση. Είμαστε πιο ξεκάθαροι στο γιατί θέλουμε να είμαστε στην F1. Έχουμε αξιολογήσει το σπορ, το κόστος και το μπάτζετ που θα χρειαστούμε. Ξέρουμε επίσης τις συνθήκες που απαιτούνται για να είναι πετυχημένη η εμπλοκή στη Formula1. Θα έχουμε νεότερα στο δεύτερο μισό του 2015, καθώς και για το τι θα κάνουμε μετά το 2016. Αυτή τη στιγμή τα σχέδιά μας γίνονται για την επόμενη χρονιά, καθώς έχουμε συμβόλαια με τις Red Bull και Toro Rosso.
Καταστρώνουμε τα πλάνα και ξεκινάμε τη δουλειά σε μέρη του κινητήρα από αυτή την πλευρά. Έχουμε συζητήσεις με πολλές ομάδες και δεν είναι μυστικό αυτό. Έχουν υπάρξει διάφορες φήμες, τη μια μέρα για τη Lotus, την άλλη για τη Sauber και την επόμενη για την Toro Rosso. Είναι μέρος των επιλογών που κοιτάμε και με τη Lotus θα πρέπει να είμαστε ιδιαίτερα προσεκτικοί επειδή έχει οικονομικά προβλήματα. Όταν μία ομάδα υποφέρει οικονομικά, είναι σαν παγόβουνο», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Renault Sport F1. Τέλος, να σημειώσουμε ότι η Renault είχε τις μετοχές από το 2000 μέχρι και το 2010, όταν τις πούλησε στη Genii Capital για να μετονομαστεί η ομάδα σε Lotus και η γαλλική εταιρεία να μείνει στο σπορ μόνο για την παροχή κινητήρων. Από το 2010 μέχρι το 2013 πανηγύρισε τέσσερις τίτλους με τη Red Bull, όμως η εποχή των V6 τούρμπο κινητήρων την άφησε πολύ πίσω, γεγονός που προκάλεσε αντιδράσεις και φήμες για το μέλλον της στην κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Write σχόλια