Ο πρώτος παίρνει τα πάντα, ο δεύτερος τίποτα! Ετσι εκφράζουν οι Αμερικάνοι τη δύναμη του πρωταθλητή, μπροστά στην οποία εξαϋλώνεται ο δεύτερος. Αυτή η αλήθεια ισχύει και στη Formula 1, όπου η δεύτερη θέση στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα εμπεριέχει κανονικά μόνον στατιστική αξία, όμως η φετινή χρονιά αποτελεί εξαίρεση.
Η Mercedes κατέκτησε το Πρωτάθλημα Κατασκευαστών και απομένουν μόνον τα τυπικά για τη στέψη του Χάμιλτον, μάλιστα η στοιχηματική απόδοση για την κατάκτηση του τρίτου τίτλου από τον Βρετανό είναι μόλις 1,01, ουσιαστικά δηλαδή μηδέν! Οι Γερμανοί ετοιμάζουν ένα μεγάλο πάρτι στις 12 Δεκεμβρίου στη Στουτγκάρδη και θα τους άρεσε σίγουρα να είχαν κάνει μέχρι τότε το Ένα – Δύο και στην κατάταξη των οδηγών.
Κάτω από άλλες συνθήκες, δεν θα ισοδυναμούσε με καταστροφή, αν δεν το κατάφερναν τελικά και έκλεβε ένας άλλος οδηγός τη δεύτερη θέση από τον Ρόσμπεργκ. Εκτός του Φέτελ όμως. Ενας Αλόνσο ή ένας Μπότας, ένας Μάσα ή ένας Ρικιάρντο, θα περνούσαν ίσως ακόμη και στο ντούκου, όμως η αναρρίχηση του Φέτελ ακριβώς κάτω από τον Χάμιλτον θα σηματοδοτούσε μία επερχόμενη αλλαγή στις ισορροπίες στη Formula 1.
Και μάλιστα μία τέτοια αλλαγή, που δεν την πίστευε ούτε ο ίδιος ο Μαουρίτσιο Αριβαμπένε στις αρχές της χρονιάς, οπότε είχε υποσχεθεί να περπατήσει καμιά εκατοστή χιλιόμετρα ξυπόλητος μέχρι το Μαρανέλο, αν πετύχαινε τέσσερις νίκες η Ferrari εφέτος. Ο 57χρονος Ιταλός πρέπει να αρχίσει να προπονείται, αφού λείπει από τον Σεμπάστιαν Φέτελ μόνον μία νίκη και ο Γερμανός έχει ανέβει ήδη εφέτος έντεκα φορές στο βάθρο!
Η σταθερότητα λοιπόν υπάρχει, οι δυνατότητες εξέλιξης των κινητήρων στη διάρκεια της επόμενης σεζόν δίνει την ευκαιρία στη Ferrari (και όχι μόνον) να φτάσει τη Mercedes, ενώ το ηθικό των Κόκκινων θα βρίσκεται στα ύψη μετά από μία – αρχικά - ανέλπιστη δεύτερη θέση στην τελική κατάταξη των οδηγών.
Από την άλλη πλευρά θα οξυνθεί περισσότερο το πρόβλημα της Mercedes, που ακούει στο όνομα ‘’Νίκο Ρόσμπεργκ’’. Αν δεν καταφέρει να διασωθεί ο Γερμανός τελικά δεύτερος, θα περάσει οριστικά και αμετάκλητα στην κατηγορία των νεροκουβαλητών οδηγών. Όσο θα πλησιάζουν λοιπόν οι Ferrari τις Mercedes, τόσο θα στριμώχνεται ο Ρόσμπεργκ από την ομάδα του και θα υποχρεώνεται, να υποστηρίζει τον ‘’πρώτο οδηγό της’’, δηλαδή τον Χάμιλτον. Θα έχουμε λοιπόν έναν Γερμανό, μέλος μίας γερμανικής ομάδας, που θα δίνει προτεραιότητα σε έναν Βρετανό!
Αντίθετα, αυτό το θέμα έχει λυθεί στη Ferrari, όπου ο Ραϊκόνεν προσφέρει πολύτιμη βοήθεια στον Γερμανό ομόσταβλό του, αποδεχόμενος ότι η διεκδίκηση της δεύτερης θέσης (εφέτος) και του τίτλου (του χρόνου) αποτελεί προσωπική υπόθεση του Σεμπάστιαν Φέτελ.
Τρίτη 20 Οκτωβρίου 2015
Ποιος νοιάζεται για τον δεύτερο! Αλήθεια;
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Write σχόλια