Αν και έχουν γίνει πολλές αλλαγές, με στόχο τη βελτίωση της ασφάλειας, ειδικά στη Formula1, τα μηχανοκίνητα σπορ εξακολουθούν να κρύβουν κινδύνους, όπως είναι λογικό άλλωστε. Ωστόσο, το δυστύχημα του Ζουλς Μπιανκί έχει... γεννήσει την ιδέα για κλειστό κόκπιτ στην κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού.
Ο Ζαν Τοντ έχει ζητήσει εγγυήσεις για να εφαρμοστεί αυτό, ωστόσο οι οδηγοί επιθυμούν να το δουν στην πράξη από το 2017. Την αποκάλυψη έκανε ο πρόεδρος της GPDA (Grand Prix Drivers Association) και πρώην πιλότος της F1, Άλεξ Βουρζ.
«Προφανώς απαιτούνται εποικοδομητικές αλλαγές στις αλλαγές, αλλά στον περίπου ένα χρόνο που είμαι επικεφαλής (της GPDA) δεν έχω δει ούτε έναν τεχνικό να μιλάει για ουσιαστικές βελτιώσεις στην ασφάλεια, ειδικά μετά τα τελευταία μεγάλα ατυχήματα που έφεραν τραυματισμούς στο κεφάλι.
Οπότε, όλοι οι οδηγοί κι εγώ ελπίζουμε ότι θα είναι τυπική η επιπλέον προστασία στο κεφάλι.
Η έρευνα που έχουν κάνει οι ειδικοί της FIA είναι πλήρης και η διαδικασία έχει φέρει μία ξεκάθαρη λύση.
Τώρα οι οδηγοί αισθάνονται ότι είναι καιρός να εφαρμοστεί η επιπλέον προστασία από το 2017», είπε ο Αυστριακός. Πάντως, φαίνεται πως το κλειστό κόκπιτ θα συζητηθεί πολύ μέσα στη χρονιά, ειδικά αν μετέπειτα μπει στα πλάνα των ανθρώπων του σπορ για εφαρμογή του κατά τη διάρκεια αυτής που ακολουθεί.
Τετάρτη 27 Ιανουαρίου 2016
Οδηγοί της Formula1: «Κλειστό κόκπιτ από το 2017»
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Write σχόλια